کارگاه تولید ماسک در شهر عنبران راه اندازی شد
کارگاه تولید ماسک در شهر عنبران راه اندازی شد

کارگاه تولید ماسک در شهر عنبران راه اندازی شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) گفت: کارگاه تولید ماسک در شهر عنبران به همت فعالان کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) و اعضای داوطلب خانه هلال راه اندازی شد.
شناسه خبر : 904239 تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ زمان انتشار :

افندی «یاور مرادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کارگاه تولید ماسک در شهر عنبران به همت فعالان کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) و اعضای داوطلب خانه هلال راه اندازی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) تصریح کرد: جوانان انقلابی این شهر با یک لبیک اقدام به ایجاد این کارگاه کردند و محصولات تولید شده نیز به صورت رایگان در اختیار اهالی قرار خواهد گرفت.

 

وی ادامه داد: این کارگاه فقط برای تولید ماسک نیست و در قالب پک بهداشتی ارائه می شود تا نیازهای بهداشتی مردم برای مقابله با بیماری کرونا تامین شود.

 

افندی مرادی افزود: هزینه خرید مواد اولیه این کارگاه نیز به همت خیرین عنبران تامین شده است و از این اقدام خداپسندانه آنها نیز سپاسگزارم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت (ص) خاطر نشان کرد: رعایت مسائل بهداشتی در این کارگاه و آموزش نکات بهداشتی از دیگر اقدام ها صورت گرفته تا کنون برای جلوگیری از شیوع این بیماری در این شهر است.

 

افندی مرادی اعلام داشت: مشارکت در ضدعفونی معابر و توزیع محصولات بهداشتی و ضدعفونی در بین مردم از دیگر اقدام های انجام شده به همت فعالان کانون های مساجد این شهر است.

پایان پیام/ 365