اجرای پویش «هر خانه یک مسجد» در گچساران
اجرای پویش «هر خانه یک مسجد» در گچساران

اجرای پویش «هر خانه یک مسجد» در گچساران

پویش اعتکاف «هر خانه یک مسجد» با همکاری اعضای کانون های فرهنگی مساجد گچساران برگزارشد.  
شناسه خبر : 903545 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ زمان انتشار :

«سید محمود مرتضایی» مسئول برگزاری پویش هر «خانه یک مسجد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: این پویش در راستای انجام اعمال اعتکاف در منزل انجام شده که علاقه مندان می توانند تصاویر و فیلم های مربوط به عبادات خانودگی یا فردی شامل نماز جماعت، قرائت قرآن، مناجات، کتابخوانی و ادعیه را به شماره  تلفن 09170186250 ارسال کنند.  

 

وی گفت: اعضای کانونهای مساجد شهرستان و هیئت های مذهبی با ارسال تصاویر عبادتهای عاشقانه و خالصانه خود از شب ولادت امیرالمومنین(ع) تا امروز که روز وفات حضرت زینب (س) در این طرح شرکت کردند.

شرکت کنند گان در پویش  مطالب و عکس های با ارزش و خاص  خود را با نظم خاصی ارسال می شد.

 

وی در تشریح این طرح بیان کرد: اعمال روزهای اعتکاف و عباداتی مانند ختم های قرآن، استغفار و صلوات را با همکاری اعضای گروه های کانون های فرهنگی مساجد و اعضای هیئت های مذهبی گچساران انجام دادیم. هر کدام از اعضا یک جزء از قرآن را به اختیار قرائت کرده و ثواب آن را هدیه به یکی از شهیدان، امامان معصوم و شفای بیماران مبتلا به ویروس کرونا، ریشه کنی این ویروس و رفع مشکلات جوانان، می کردند.  

   

 

کودکان، زنان و مردان، پیران وجوانان شهر گچساران، در این هیاهوی مشکلات و گرفتاریها و بیماری کرونا،در این روزهای پر برکت اعتکاف رو به سوی معبود خود آورده و از صمیم قلب شفای همه مریضها و رفع گرفتاریها را از خداوند بزرگ و حکیم خواستار شدند. 

براستی که از خداییم و همه رو به سوی او می آوریم، همه به او باز می گردیم. وتنها اوست که می آزماید، بیمار می کند، شفا می دهد و نجات دهنده است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 685