به کارگیری ظرفیت کانون‌های مساجد برای جلوگیری از شیوع کرونا
به کارگیری ظرفیت کانون‌های مساجد برای جلوگیری از شیوع کرونا

به کارگیری ظرفیت کانون‌های مساجد برای جلوگیری از شیوع کرونا

ناهیدی‌فرد با اشاره به ظرفیت قابل توجه کانون‌های مساجد برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، گفت: اطلاع‌رسانی از بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های وزارت بهداشت و بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش مردم در این کانون‌ها دنبال می‌شود.
شناسه خبر : 900558 تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ زمان انتشار :

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد را ظرفیتی قابل توجه برای اطلاع رسانی و پیشگیری از ویروس کرونا دانست و اظهار کرد: آگاه سازی مردم از این جهت که به بیانیه ها و اطلاعیه های مسئولین وزارت بهداشت در این زمینه توجه کنند و نیز پرهیز از ترویج شایعات و خبرهای بدون مستند از طریق پایگاه های اطلاع رسانی کانون های مساجد مورد اهتمام قرار می گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان تصریح کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در این زمینه با استفاده از شبکه های مجازی در جهت آموزش و آگاه سازی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد بر آمده است و خوشبختانه این اقدام با استقبال فعالان مسجدی روبرو شده  و تا حدودی ازنگرانی مردم از شیوع این بیماری کاسته است.

 

ناهیدی فرد همچنین تاکید کرد: به منظور حفظ سلامت و ایمنی اعضای کانون های مساجد برنامه ها و دوره های آموزشی کانون های مساجد در این شرایط زمانی لغو و یا محدود شده است و برخی از برنامه های  آموزشی کانون ها نیز از طریق شبکه های مجازی دنبال و انجام می شود.

 

مدیرستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان خاطرنشان کرد: لازم است، کسانی که علائمی از این بیماری را در خود می بینند در مجامع عمومی شرکت نکنند و وجدان درونی افراد در این زمینه آگاه باشد، زیرا این راهکار بهترین راه برای جلوگیری از شیوع این بیماری است، ضمن اینکه رعایت بهداشت فردی از نشر و تولید این بیماری جلوگیری می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 40