استعدادهای نهفته کانون های مساجد در رویداد ملی «فهما» عیان شد
استعدادهای نهفته کانون های مساجد در رویداد ملی «فهما» عیان شد

استعدادهای نهفته کانون های مساجد در رویداد ملی «فهما» عیان شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: استعدادهای نهفته به ویژه در مناطق روستایی و محروم کانون های مساجد در رویداد ملی «فهما» به خوبی عیان شد و نشان داد که مناطق مختلف نیازمند توجه و حمایت بیشتر است.
شناسه خبر : 899839 تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ زمان انتشار :

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: استعدادهای نهفته به ویژه در مناطق روستایی و محروم کانون های مساجد در رویداد ملی «فهما» به خوبی عیان شد و نشان داد که مناطق مختلف نیازمند توجه و حمایت بیشتر است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: رویداد ملی «فهما» تاکنون توانسته مدل و الگوی بسیار خوبی برای هدفمند کردن برنامه های فرهنگی در سطح جامعه ارائه دهد.

 

وی اظهار داشت: بزودی اسامی کانون های مساجد فعال و منتخب این طرح اعلام و از آنها تجلیل خواهد شد.

 

سقاء بیان کرد: کانون ها بر اساس شاخص های هشت گانه قرآن و عترت، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی، کتاب و کتابخوانی، اوقات فراغت، شبکه سازی و ساماندهی، رسانه و فضای مجازی، ابتکار و خلاقیت و هنری و ادبی مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود:520  کانون فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این طرح مشارکت داشتند که 65 درصد آن در مناطق روستایی و محروم و 35 درصد در مناطق شهری قرار دارد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: مشارکت فعالان کانون های مساجد از طریق سامانه بچه های مساجد بسیار خوب بود و تمامی فعالیت های انجام شده در کانون های مساجد استان طی سال جاری در این سامانه ثبت شد.

 

سقاء عنوان کرد: این طرح برای اولین بار در کشور اجرایی شد و از سال های آینده شاهد طرح های ابتکاری بیشتری از فعالان کانون های مساجد برای ارائه عملکرد مناسب خواهد بود.

پایان پیام/ 365