داوری آثار بخش فضای مجازی در نخستین رویداد ملی «فهما» انجام شد
داوری آثار بخش فضای مجازی در نخستین رویداد ملی «فهما» انجام شد

داوری آثار بخش فضای مجازی در نخستین رویداد ملی «فهما» انجام شد

آثار بخش فضای مجازی در نخستین رویداد ملی «فهما» با حضور اعضای هیئت داوران و حجت‌الاسلام دکتر ارزانی در بخش‌های انیمیشن، وب‌سایت، اپلیکیشن، بازی و برنامه‌های تحت ویندوز انجام شد.
شناسه خبر : 895193 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ زمان انتشار :

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد  خبرگزاری شبستان، مرحله نهایی داوری بخش فضای مجازی و رسانه نخستین رویداد ملی «فهما» امروز (دوشنبه، 28 بهمن ماه) با حضور دکتر حجت الاسلام والمسلمین «حبیب رضا ارزانی»، مشاور وزیر و فرهنگ ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در محل این ستاد برگزار شد.

 

بنا بر این گزارش، رضا باقری اصل، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهروز مینایی، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت، محمدرضا بهمنی، رییس مرکز رسانه های دیجیتال و حمید غفاری، مشاور فناوری و ارتباطات رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به عنوان اعضای هیئت داوری بخش رسانه و فضای مجازی نخستین رویداد ملی فهما به بررسی آثار واصله پرداختند.

 

این گزارش می افزاید: بررسی آثار طی چند مرحله انجام گرفت که بر اساس آن از میان هزار و 73 اثر رسیده ابتدا 217 اثر انتخاب شدند و پس از ارزیابی توسط هیئت داوران، سرانجام 58 اثر از 47 کانون فرهنگی هنری مساجد کشور به مرحله نهایی داوری این بخش راه یافتند.

 

بنا بر این گزارش، «مرتضی طاهریان» در این نشست با بیان اینکه بخش فضای مجازی و رسانه نخستین رویداد ملی فهما در بخش های انیمیشن، وب سایت، اپلیکیشن، بازی و برنامه های تحت ویندوز انجام شد، گفت: 58 اثر راه یافته به مرحله نهایی داوری شامل 18 اثر مربوط به بخش نمایش، 9 اثر مربوط به بخش وب سایت، 24 اثر مربوط به بخش اپلیکیشن، چهار اثر مربوط به بخش بازی و سه اثر نیز مربوط به برنامه های تحت ویندوز می شوند.

 

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خاطرنشان کرد: مقرر است تا از دانش، تجارب و مهارت صاحبنظران در حوزه فضای مجازی و رسانه در بررسی آثار رسیده به بخش فضای مجازی و رسانه رویداد ملی فهما استفاده شود.

 

 

پایان پیام/ 397