برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در مسجد امام علی (ع)
برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در مسجد امام علی (ع)

برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در مسجد امام علی (ع)

حسن بهرامی گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره و پاسداشت رشادت های این سردار شهید، هم اکنون در حال تدارک برای برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی هستیم.
شناسه خبر : 894834 تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ زمان انتشار :

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: حاج قاسم سلیمانی فرمانده ای شجاع و دلیر بود که برای ایجاد امنیت به بیرون از مرزها رفت و با گروه تروریستی داعش نبرد کرد و امروز همه ما آسایش و امنیت خود را مدیون رشادت های این سردار شهید هستیم بنابراین باید یاد و خاطره این سردار شهید را زنده نگه داریم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام افزود: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره و پاسداشت رشادت های این سردار شهید، هم اکنون در حال تدارک برای برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی هستیم.

وی ادامه داد: این مراسم فردا دوشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام علی علیه السلام شهر جیرفت برگزار می شود.

بهرامی بیان داشت: در این مراسم یکسری ویژه برنامه از جمله تواشیح توسط گروه تواشیح منتظران ظهور کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام به همراه سخنرانی با موضوع معرفی شخصیت و تبیین اهداف حاج قاسم در نبرد با تروریسم اجرا خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام ادامه داد: البته در این مراسم وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز قرائت می شود و پایان بخش ابن مراسم مداحی خواهد بود.

وی یادآور شد و گفت: شامگاه گذشته با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها همراه با مولودی خوانی و اهدا جوایز به تعدادی از دختران عضو این کانون فرهنگی هنری که اسامی آنها ملقب به القاب آن حضرت بود، برگزار شد.

پایان پیام/ 586