سینما سیار با شعار «دیدن فیلم خوب، با خانواده» در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
سینما سیار با شعار «دیدن فیلم خوب، با خانواده» در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

سینما سیار با شعار «دیدن فیلم خوب، با خانواده» در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

حجت‌الاسلام کلات‌پور از تاسیس سینمای اختصاصی کانون‌های مساجد در کرمانشاه با عنوان «سینما سیار» خبر داد و گفت: این سینما با شعار «دیدن فیلم خوب، در مکان خوب، با خانواده» راه‌اندازی می‌شود.
شناسه خبر : 894599 تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ زمان انتشار :

حجت الاسلام «افشین کلات پور» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از تاسیس سینمای اختصاصی کانون های مساجد با عنوان «سینما سیار» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه خبر داد و گفت: سینما سیار با شعار دیدن «فیلم خوب، در مکان خوب، با خانواده» تاسیس می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه افزود: سالن اصلی این سینما در ساختمان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه تاسیس شده، اما این قابلیت را دارد که امکانات و تجهیزات آن را به دیگر سالن ها نیز برای نمایش فیلم انتقال بدهیم.

 

حجت الاسلام کلات پور هدف از تاسیس سینما سیار ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه را نمایش فیلم های اثرگذار در مکانی مناسب دانست و تصریح کرد: با کمک سازمان سینمایی کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اعتبار تاسیس این سینما تامین شد.

 

وی در ادامه به اجرای طرح «یک مسجد، یک حقوقدان» در 300 مسجد کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور ارایه مشاوره های حقوقی، کیفری برای مردم اجرا می شود، تا قبل از درخواست دادخواست در دادگستری و یا دادسرا برای پیگیری پرونده هایشان در مسجد با ارایه مشاوره مشکلات حقوقیشان حل شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه همچنین به تفاهم همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به منظور عضویت اعضای این کمیته در کانون های مساجد اشاره کرد.

 

یادآور می شود، استان کرمانشاه دارای 563 کانون فرهنگی هنری است که 61 درصد آن در مناطق روستایی این استان واقع شده اند.

 

پایان پیام/ 40