برگزاری نشست های چهره به چهره رابطین فهمای شهرستانی
برگزاری نشست های چهره به چهره رابطین فهمای شهرستانی

برگزاری نشست های چهره به چهره رابطین فهمای شهرستانی

مجید خوبی زاده گفت: امروز اولین نشست چهره به چهره رابط فهمای استان و رابطین فهمای شهرستان های کهنوج و جیرفت برگزار شد و قصد داریم این نشست ها را ادامه دهیم.
شناسه خبر : 893867 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ زمان انتشار :

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: امروز اولین نشست چهره به چهره رابطین فهمای شهرستان های کهنوج و جیرفت با حضور رابط فهمای استانی در محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار شد.

مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان با بیان این مطلب که نشست های چهره به چهره رابطین شهرستان ها ادامه دار خواهد بود، اظهار داشت: این نشست با هدف آشنایی با ظرفیت، توانمندی، اشتراک گذاری تجارب و ایده های کانون های فرهنگی هنری شهرستان های کهنوج و جیرفت برگزار شد تا با تعامل با یکدیگر به ارتقا و تعالی برنامه های کانون ها کمک شود.

وی بیان داشت: به منظور اجرای طرح رویداد ملی فهما، در هفت شهرستان جنوبی کرمان ۲۳ رابط فهمای شهرستانی و ۳ رابط فهمای استانی تعیین شد که هر کدام از رابطین استانی وظیفه نظارت بر فعالیت های ۲ شهرستان را بر عهده دارند.

خوبی زاده اضافه کرد: هر شهرستان بسته به تعداد کانون های فرهنگی هنری بین ۳ تا ۴ رابط فهما دارد و هر رابط بین ۱۰ تا ۳۰ کانون زیر مجموعه خود دارد که وظیفه برگزاری نشست های توجیهی و آموزشی فهما ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد را بر عهده دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان نقش رابطین فهما را در پیشبرد اهداف کانون ها نقش موثری برشمرد و ابراز داشت: در راستای تحقق اهداف رویداد ملی فهما، علاوه بر نشست های رابطین فهمای استان با رابطین فهمای هفت شهرستان، تاکنون بیش از ۳۰ نشست رابطین شهرستانی با کانون های فرهنگی هنری زیر مجموعه خود نیز برگزار شده است.

وی عنوان داشت: رویداد ملی فهما ظرفیت بسیار خوبی برای یکپارچه سازی و شفاف سازی فعالیت های کانون های مساجد است که زمینه رقابت سالم بین کانون های مساجد سراسر کشور را نیز فراهم می کند.

خوبی زاده اظهار داشت: این طرح که در واقع معرفی پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران است امکان انتقال تجربیات، تعامل و مشارکت کانون های سراسر کشور را به وجود آورده است و گام موثری برای رسیدن به مسجد طراز اسلامی می باشد.

گفتنی است؛ نشست امروز با حضور زردان رابط فهمای استان، عیدی رابط فهمای شهرستان کهنوج و بهرامی رابط فهمای شهرستان جیرفت برگزار شد.

پایان پیام/ 586