داوران نهایی رویداد ملی «فهما» انتخاب شدند / تقدیر از ۱۸۰ کانون برگزیده
داوران نهایی رویداد ملی «فهما» انتخاب شدند / تقدیر از ۱۸۰ کانون برگزیده

داوران نهایی رویداد ملی «فهما» انتخاب شدند / تقدیر از ۱۸۰ کانون برگزیده

طاهریان اسامی هیأت داوران رویداد ملّی «فهما» را اعلام کرد و گفت: ۱۸۰ کانون برگزیده در ۱۸ عرصه تجلیل می شوند. مرحله نهایی داوری‌ها از ۲۶ تا ۳۰ بهمن انجام می‌شود.
شناسه خبر : 893228 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ زمان انتشار :

 خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، «مرتضی طاهریان» با اشاره به اینکه در حال حاضر در مرحله دوم ارزیابی عملکرد کانون‌ها قرار داریم، گفت: در مرحله اول حدود ۲۵ هزار کانون فرهنگی هنری اطلاعات خود را در سامانه بچه‌های مسجد ثبت کردند. پیش‌بینی می‌کردیم ۲ هزار و ۵۰۰ کانون به مرحله دوم راه پیدا کنند اما با توجه به امتیازاتی به دست آمده  بیش از اینها به مرحله دوم راه پیدا کردند.

 

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد افزود: از حیث کمّی حدود ۱۲۰۰ کانون به مرحله دوم راه پیدا کردند، اما این تعداد در چندین رشته قابلیت داوری داشتند؛ مثلاً کانونی بود که بر اساس عملکردش قابلیت ارزیابی در ۱۸ رشته را داشت.

 

طاهریان اضافه کرد: از بین این کانون‌ها تقریباً ۵۰۰ تا ۷۰۰ کانون به مرحله نهایی داوری راه پیدا می‌کنند. مرحله نهایی داوری‌ها هم از ۲۶ تا ۳۰ بهمن انجام می شود. ۱۰ تیم داوری برای ارزیابی عملکرد کانون‌ها آماده‌اند که هر کدام از داوران یک یا چند رشته را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. داوران علاوه بر اینکه در حوزه‌ها تخصص دارند، از سوابق اجرایی خوبی هم برخورداند.

 

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خاطرنشان کرد: در ایام ولادت حضرت جواد(ع) تا ولادت امام علی(ع) چهره‌های برتر کانونی معرفی می شوند. پیش‌بینی ما تجلیل از حداکثر ۱۸۰ کانون در ۱۸ عرصه است.

 

اسامی داوران به شرح ذیل است:

 

حجت الاسلام حمید محمدی، عباسی سلیمی، مهدی قره شیخ لو و مجتبی کلباسی در شاخصه قرآن و عترت، فرهاد قائمیان، سیدسعید سیدزاده و انسیه شاه حسینی در بخش فیلم، شهرام کرمی، کوروش زارعی و سیدحسین فنایی در بخش نمایش و شهروز حقی، امید عرفان پور و مسعود نکویی در بخش سرود کارگروه ارتقای فعالیت های هنری و ادبی کانون ها به عنوان داور حضور دارند.

 

فهمیه باب الحوائجی، محسن حاجی زین العابدینی، ابراهیم حیدری در شاخصه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، حجج اسلام میرمحمدیان، احمدی، گنابادی نژاد و روستاآزاد در شاخصه پاسداشت مناسبت های ملی مذهبی، حسین اسدی، مهدی عباسی، روح الله رازینی در شاخصه خلاقیت و نوآوری، بهروز مینایی، محمدرضا بهمنی، رضا باقری اصل در شاخصه فضای مجازی و رسانه، حجت الاسلام حجت الله ذاکر، امیرحسین آل اسحاق، رضا برزگر و شعبانعلی رمضانیان در شاخصه غنی سازی اوقات فراغت عملکرد کانون های مساجد را در نخستین رویداد ملی فهما قضاوت و داوری می کنند.              

پایان پیام/ 40