نصب تابلو کانون فرهنگی هنری کوثر در بخش جغین
نصب تابلو کانون فرهنگی هنری کوثر در بخش جغین

نصب تابلو کانون فرهنگی هنری کوثر در بخش جغین

رستاخیز از تهیه و نصب تابلو کانون فرهنگی هنری کوثر روستای کم باران در بخش جغین شهرستان رودان خبرداد.
شناسه خبر : 893318 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ زمان انتشار :

« محمد رستاخیز »، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری کوثر روستای کم باران بخش جغین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان رودان عنوان کرد: به زودی این تابلو بر سر درب مسجد آیت الله طالقانی نصب می شود.

 

وی تابلودار شدن کانون را انگیزه ای برای جذب کودکان و نوجوانان به مسجد و مشارکت فعال آنان در برنامه های کانون فرهنگی هنری دانست و افزود: از زمان راه اندازی کانون تاکنون شاهد آثار و برکات مبارکی در سطح روستا هستیم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری کوثر روستای کم باران بخش جغین عنوان کرد: برگزاری مستمر دوره های قرآن آموزی ویژه نونهالان و کودکان و مداحی ویژه نوجوانان از شاخص ترین برنامه هاست.

 

وی از برگزاری منظم ویژه برنامه های ملی و مذهبی به عنوان بخش دیگری از عملکرد کانون فرهنگی هنری کوثر نام برد و افزود: ویژه برنامه بزرگداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سیلیمانی و جشن پیروزی انقلاب در ماه جاری در کانون اجرا شد.

 

رستاخیز از برنامه ریزی و حرکت در مسیر کادرسازی و تربیت نیرو برای آینده انقلاب و نظام به عنوان یکی از راهبردهای مهم کانون کوثر یاد کرد.

 

وی گفت: هم اکنون یکی از برادران عضو کانون در مدرسه علمیه شهرستان رودان در حال فراگیری علوم دینی است و بزودی چند نفر از خواهران و برادران روستا نیز جذب حوزه علمیه خواهند شد.

 

 

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه این روستا مفتخر به تقدیم یک شهید به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: شهید « اصغر سالاری » از پاسداران سپاه امام سجاد(ع) تربیت شده مسجد روستای کم باران است.

 

بنا بر این گزارش؛ مسجد آیت الله طالقانی روستای کم باران از قدیمی ترین مساجد سطح بخش جغین است و سابقه آن به بیش از یک قرن بر می گردد.

 

گفتنی است؛ روستای کم باران دهستان ناصرآباد در فاصله 10 کیلومتری مرکز بخش جغین و 70 کیلومتری مرکز شهرستان رودان قرار دارد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 88