کانون شهید شهدادنژاد در رویداد ملی فهما موفق به کسب بیش از ۱۰ هزار امتیاز شد
کانون شهید شهدادنژاد در رویداد ملی فهما موفق به کسب بیش از ۱۰ هزار امتیاز شد

کانون شهید شهدادنژاد در رویداد ملی فهما موفق به کسب بیش از ۱۰ هزار امتیاز شد

رضا عیدی گفت: در بحث رویداد ملی فهما، کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد سرریگ با ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد، موفق به کسب ۱۰ هزار و ۲۳۱ امتیاز شد.
شناسه خبر : 893351 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ زمان انتشار :

«رضا عیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد واقع در روستای سرریگ در سال ۱۳۸۸ با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد تجهیز و راه اندازی شده است و ۲۸۸ نفر عضو دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد سرریگ افزود: کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد سرریگ از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به عنوان کانون رابط فهمای شهرستان کهنوج انتخاب شد.

رابط فهمای شهرستان کهنوج افزود: ۲۶ کانون فرهنگی هنری زیر مجموعه این کانون است که با توجه به شاخص های فهما در حال فعالیت هستند.

وی بیان داشت: با راه اندازی گروه در فضای مجازی با رابطین فهمای کانون ها در ارتباط هستم و این طریق علاوه بر آموزش های لازم، آنها راهنمایی نیز می کنم.

عیدی ابراز داشت: در بحث رویداد ملی فهما، کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد سرریگ با ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد، موفق به کسب ۱۰ هزار و ۲۳۱ امتیاز شد.

مدیر کانون شهید شهداد نژاد اضافه کرد: عمده فعالیت های این کانون فرهنگی هنری با اولویت جذب کودکان، نوجوانان و جوانان و غنی سازی اوقات فراغت، برگزاری دوره های آموزش روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن کریم، کلاس های ورزشی فوتبال، فوتسال، کوهنوردی و کلاس های تقویتی زبان عربی ویژه دانش آموزان متوسطه دوره اول است.

وی اظهار داشت: علاوه بر این کلاس ها، با توجه به ظرفیت و پتانسیل منطقه، کلاس های صنایع دستی بومی نظیر خوس بافی، گلدوزی و زری بافی نیز راه اندازی کرده ایم که تاکنون زمینه اشتغال ۲۰ نفر از بانوان عضو کانون فراهم شده است.

عیدی با بیان این مطلب که به مناسبت های ملی و مذهبی یکسری برنامه اجرا می کنیم، عنوان داشت: به مناسبت دهه فجر، مراسم شب خاطره با دعوت از جانباز ۳۵ درصد را برگزار کردیم و روز ۲۲ بهمن نیز با همراهی اعضای کانون به صورت دسته جمعی در راهپیمایی حضور یافتیم.

 

پایان پیام/ 586