اجرای جشنواره فرهنگی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب در شهرک «جوادیه» شیراز
اجرای جشنواره فرهنگی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب در شهرک «جوادیه» شیراز

اجرای جشنواره فرهنگی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب در شهرک «جوادیه» شیراز

نریمانی با اشاره به اجرای جشنواره فرهنگی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب در شهرک «جوادیه» شیراز، گفت: این جشنواره با برنامه های متنوع همزمان با ایام الله دهه فجر در حال برگزاری است.
شناسه خبر : 892282 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ زمان انتشار :

«محمد نریمانی» با تشریح برنامه های ایام چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: برنامه های ایام الله دهه فجر در قالب جشنواره فرهنگی برنامه ریزی شده است که با همکاری کانون فرهنگی هنری «شهدای جوادیه» مسجد صاحب الزمان (عج) و پایگاه مقاومت بسیج شهید «اباذر منفرد» حوزه 2 «حضرت ابالفضل (ع)» در شهرک «جوادیه» شیراز در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای جوادیه» شیراز افزود: مسابقات قرآنی، نمایشگاه روشنگری، جشنواره سرود، مسابقات ورزشی، پاسخ به شبهات و پخش فیلم های سینمایی در قالب این جشنواره اجرا می شود.

 

وی از پخش فیلم کوتاه  «بیداری» تولید کانون فرهنگی هنری «شهدای جوادیه» خبر داد و تاکید کرد: این فیلم به همت اعضای کانون و پایگاه مقاومت با محوریت شهدای امنیت تهیه شده است و دوشنبه 21 بهمن ماه همزمان با برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد «صاحب الزمان (عج)» شهرک «جوادیه» اکران خواهد شد.

 

نریمانی همچنین از اجرای برنامه نورافشانی در شب پیروزی انقلاب خبر داد و افزود: نمایشگاه «بهار انقلاب» شامل عکس هایی از دوران پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری کانون فرهنگی هنری «شهدای جوادیه»، پایگاه مقاومت بسیج برادران شهید «اباذر منفرد» و بسیج خواهران «فاطمه الزهرا (س)» در محل مسجد برپاست.

 

 

پایان پیام/ 130