حماس، حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد
حماس، حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد

حماس، حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، حمله صهیونیست‌ها را به مسجدالاقصی محکوم کرد و خواستار حضور فلسطینی‌ها در حمایت از این مکان مقدس شد.
شناسه خبر : 877904 تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ زمان انتشار :

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «امد»، «فوزی برهوم»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، تجاوزات و حملات مکرر وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به مسجدالاقصی و ممنوعیت اقامه نماز در آن را محکوم کرد.

 

وی افزود: سیاست های مغرضانه صهیونیست ها علیه ملت فلسطین و مقدسات اسلامی و مسجدالاقصی منجر به جنگ دینی می شود و احساسات امت عربی و اسلامی را جریحه دار می کند.

 

سخنگوی حماس اظهار کرد: از همگان می خواهم تا نسبت به فلسطین و آنچه در قدس و مسجدالاقصی از یهودی سازی صورت می گیرد، مسوولیت پذیر باشند و  جلوی اقدامات صهیونیست ها را بگیرند و به آنان اجازه عادی سازی روابط را ندهند.

 

فوزی برهوم تاکید کرد: ما از اهالی قدس و تمامی محافظان چه زن و مرد می خواهیم تا برای دفاع از مسجدالاقصی در این مکان حضور داشته باشند و مسجدالاقصی را تنها نگذارند و با تمام قوا با اشغالگران برخورد کنند.

 

سخنگوی حماس در پایان بر ضرورت مقاومت و درگیری باز با دشمن صهیونیستی هر چه قدر هزینه داشته باشد و قربانی دهد، تاکید کرد و گفت: وظیفه ملت فلسطین حمایت از سرزمین، حقوق و مقدساتشان است تا به هر شکلی شده مقاومت کنند.

 

پایان پیام/ 43