برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» در مسجد «حمزه» فسا
برگزاری مراسم بزرگداشت شهيد سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» در مسجد «حمزه» فسا

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» در مسجد «حمزه» فسا

محمدی از برگزاری مراسم بزرگداشت شهيد سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» در فسا خبر داد و گفت: این مراسم با همکاری کانون فرهنگی و هنری مسجد «حمزه سیدالشهدا (ع)» برگزار می شود.
شناسه خبر : 877242 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ زمان انتشار :

«هادی محمدی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: با انتشار خبر رسمی شهادت سردار سرافراز اسلام و جمهوری اسلامی ایران سپهبد حاج قاسم سلیمانی کارگروه بزرگداشت یاد و نام سردار آسمانی شهيد سپهبد سلیمانی 13 دی ماه در مسجد حمزه سیدالشهدا (ع) تشکیل و مسئول برگزاری مراسم انتخاب شد.

 

مسئول برگزاری مراسم بزرگداشت شهيد سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان در مسجد حمزه سیدالشهدا (ع) افزود: از روز جمعه فضای مسجد به حرمت این شهید پرافتخار اسلام سیاه پوش و سر در مسجد و بیلبورد جلوی مسجد نیز به عکس شهيد سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با اعلام سه روز عزای عمومی توسط رهبر عزیز انقلاب هر روز 10 دقیقه قبل از اذان ظهر و اذان مغرب صدای تلاوت قرآن از مناره های مسجد پخش می شود و همچنین مراسم قرائت سوره فجر، سخنرانی و عزاداری بزرگداشت شهيد سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» و همراهان بعد از نماز عشا برگزار خواهد شد.

 

محمدی با اشاره به حضور اعضای کانون فرهنگی و هنری مسجد «حمزه سیدالشهدا (ع)» فسا در این مراسم، تاکید کرد: در پایان مراسم بیانیه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در خصوص شهدای ترور نیز قرائت می شود.

 

 

پایان پیام/ 130