«عباس زارع» به‌ زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد کشور پیوست
«عباس زارع» به‌ زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد کشور پیوست

«عباس زارع» به‌ زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد کشور پیوست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بانام نویسی در سامانه بچه‌های مسجد و انتخاب کانون فرهنگی هنری علی بن موسی‌الرضا (ع) ساری به‌ زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد کشور پیوست.
شناسه خبر : 876418 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ زمان انتشار :

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، طرح ملی فهما در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و عملیاتی شدن منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سند تحول کانون‌های مساجد با اهداف مختلف نظیر رصد و ارزیابی فعالیت‌های کانون‌ها در سطح مساجد شهری و روستایی، ایجاد فرصت بروز استعدادها و ایده‌های خلاق، ایجاد فضای منسجم و هماهنگ در فعالیت کانون‌ها، ایجاد بستری جهت رقابت سالم و تقویت تعامل کانون‌ها در سراسر کشور ازجمله استان مازندران در حال اجرا است.

 

یک هزار و 164 کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران نیز در کنار ثبت فعالیت و برنامه‌های کانون‌ها و گروه‌های سرود، نمایش، فعالیت‌های قرآنی و... نسبت به عضوگیری اهتمام ویژه دارند.

 

دراین‌بین ورود ائمه محترم جمعه و جماعات و مدیران ارشد فرهنگی نیز با عضویت در سامانه بچه‌های مسجد موجب دلگرمی فعالان مسجد شده است؛ که در مازندران نیز مدیران و ائمه محترم جمعه یک‌به‌یک در حال نام‌نویسی هستند.

 

«عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران هم بانام نویسی در سامانه بچه‌های مسجد و انتخاب کانون فرهنگی هنری علی بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) ساری به‌ زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد کشور پیوست؛ و از این طریق رویداد ملی فهما را همراهی می‌کند.

 

همچنین «سید علی علوی» معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با عضویت در کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) قائمشهر به فهما پیوست.

پایان پیام/ 286