برنامه‌های کانون «محمد رسول الله(ص)» ویژه بزرگداشت سردار سلیمانی
برنامه‌های کانون «محمد رسول الله(ص)» ویژه بزرگداشت سردار سلیمانی

برنامه‌های کانون «محمد رسول الله(ص)» ویژه بزرگداشت سردار سلیمانی

جهرمی از بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی به همت کانون مسجدالرسول(ص) به مدت سه شب خبر داد و گفت: قرائت سوره مبارکه فجر و هدیه به روح شهید و اجرای پویش سراسری «# سردار آسمانی» ازجمله بخش‌های این بزرگداشت است.
شناسه خبر : 876492 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ زمان انتشار :

«بهداد جهرمی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی به مدت سه شب در مسجد جامع الرسول(ص) خبر داد و گفت: این برنامه سخنرانی از امشب (شنبه، 14 دی) به مدت سه شب با موضوع تفکرات جریان ساز شهید آسمانی، سردار سلیمانی برگزار می شود.

 

مدیر کانون محمد رسول الله(ص) مسجد جامع الرسول(ص) میدان رسالت پیرامون دیگر برنامه های این مسجد برای بزرگداشت سردار سلیمانی بیان کرد: قرائت دسته جمعی سوره مبارکه فجر بعد از نماز مغرب و عشا به مدت سه شب و هدیه به روح مطهر این شهید گرانقدر، سیاهپوش کردن مساجد، پخش آیاتی از کلام الله مجید از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در این مسجد به مناسبت شهادت سردار شهید سلیمانی است.

 

وی همچنین به تشکیل ستادهای مردمی در مساجد به منظور بزرگداشت یاد و نام سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: مشارکت گسترده اعضای کانون مسجد الرسول(ص) در پویش سراسری «#سردار آسمانی» بخش دیگری از برنامه های این کانون به این مناسبت است.

 

گفتنی است، کانون محمدرسول الله(ص) مسجد الرسول(ص) در میدان رسالت واقع شده و از جمله کانون های فرهنگی هنری است که با برگزاری برنامه های گسترده برای کلیه مقاطع سنی کارنامه مثبتی در جذب نوجوانان و جوانان داشته است، از برگزاری نشست های بصیرتی، حلقه های صالحین، دوره های سبک زندگی اسلامی و یادواره شهدا گرفته تا آموزش رشته های ورزشی و فنی و تعمیرات تلفن همراه.

 

برگزاری لیگ مسابقات ورزشی با جوانان سایر مساجد، کلاس های کمک آموزشی، برپایی اردوهای جهادی با همکاری بسیج، حلقه های  صالحین، سلسله نشست های سبک زندگی، مشاوره در موضوعات رفتار با والدین و همسر در رده های سنی نوجوان و جوان، میانسال و کهنسال بخش دیگری از برنامه های کانون محمدرسول الله(ص) است.

پایان پیام/ 40