سرپرست ستاد کانون های مساجد استان یزد منصوب شد
سرپرست ستاد کانون هاي مساجد استان يزد منصوب شد
حکم انتصاب:

سرپرست ستاد کانون های مساجد استان یزد منصوب شد

حجت الاسلام و المسلمين سيد يحيي نجم الهدي به عنوان سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان يزد منصوب شد.
شناسه خبر : 64843 تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۷:۰۰

به گزارش روابط عمومی  ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور حجت الاسلام و المسلمين خداداده ،در حکمي حجت الاسلام و المسلمین سید یحیی نجم الهدی را به عنوان سرپرست ستاد هماهنگی  کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد منصوب کرد.

دراین حکم آمده است:

باسمه تعالی

وَ إِنَّ عَمَلَکَ لَيْسَ لَکَ بِطُعْمَةٍ وَ لَکِنَّهُ فِی عُنُقِکَ أَمَانَةٌ

 

برادر ارجمند جناب  حجت الاسلام و المسلمین آقای سید یحیی نجم الهدی

نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست ستاد هماهنگی  کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد منصوب می‌شوید.

  بی‌تردید توفیق خدمت به خانه های خدا و فعالان حوزه فرهنگ و هنر مساجد کشور موهبتی است که به لطف حضرت باری تعالی در این مقطع از زمان به ما اعطا شده است؛ از این رو ضروری است در چارچوب ماموریت‌های ذاتی و ابلاغی ستاد و با بهره گیری از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد زمینه خدمت رسانی گسترده به کارگزاران، فعالان، نمازگزاران و مخاطبان مساجد را فراهم کنید.

 اهتمام برای احیای کارکردهای مسجد طراز در یکایک مساجد استان، پیگیری تحقق اهداف و وظایف شورای هماهنگی استان، هم افزایی و حسن استفاده از ظرفیت های حاکمیتی و مردمی، شبکه سازی و توانمندسازی فعالان کانون های مساجد، جریان‌سازی و حضور موثر فرهنگی، هنری و اجتماعی در استان و تعامل پویا و هدفمند با نخبگان و صاحب نظران فرهنگی مورد تاکید است.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال در مسیر تحقق مسجد طراز اسلامی مبتنی بر آیات کریمه قرآن و روایات حضرات معصومین علیهم السلام و  فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در راستای تحقق بیانیه گام دوم موفق و موید باشید.

همچنین رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با ارسال پیامی از خدمات آقای محسن رستگاری مدیر قبلی ستاد کانون های مساجد استان یزد تقدیر و برای ایشان آرزوی توفیق در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمود.

کلمات کلیدی: انتصاب