طرح صعود در مازندران در تربیت نیروهای آینده ساز جامعه، نقش مهمی را ایفا کرد
طرح صعود در مازندران در تربيت نيروهاي آينده ساز جامعه، نقش مهمي را ايفا کرد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران:

طرح صعود در مازندران در تربیت نیروهای آینده ساز جامعه، نقش مهمی را ایفا کرد

حجت الاسلام ترابيان اظهار کرد: اجراي طرح صعود در مازندران در تربيت نيروهاي آينده ساز جامعه، نقش مهمي را ايفا کرد و برکات بسياري به همراه داشت.
شناسه خبر : 64798 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: آیین نکوداشت 19 مهر همزمان با سالروز بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درباره اهمیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، اختتامیه و تجلیل از برترین های رویداد فرهنگی هنری صعود مازندران در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان فریدونکنار با حضور مسئولین و فعالین کانون های مساجد برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمد ترابیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران به بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درباره کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: بیانات معظم له باید مورد توجه فعالین کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت در مسجد و ... قرار گیرد.

 

وی اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه های مختلف عبادی، اجتماعی، هنری، فرهنگی و ... فعالیت دارند و در زمان های مختلف نظیر شیوع ویروس کرونا و حوادثی نظیر سیل و زلزله، یاری رسان افراد نیازمند بودند و این روند فعالیت ها تداوم دارد.

 

حجت الاسلام ترابیان به نقش بی بدیل مساجد از صدر اسلام اشاره کرد و افزود: مساجد در محورهای مختلف ابعاد زندگی فردی و اجتماعی انسان ها، نقش آفرین بودند و در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دوران دفاع مقدس و انتقال دستاوردهای آن دوران به نسل های آینده، گام های موثری برداشتند و همچنان تداوم دارد.

 

وی با اشاره به اجرای طرح صعود در مازندران بیان کرد: طرح صعود در کادرسازی و پرورش نوجوانان متعهد و متخصص، برنامه های مختلف عمومی و تخصصی را انجام داد و به اینگونه در تربیت نیروهای آینده ساز جامعه، نقش مهمی را ایفا کرد و برکات آن را می توان در خانواده، مسجد، محلات و ... دید.

 

حجت الاسلام ترابیان ابراز کرد: برگزاری برنامه های اردویی و تفریحی در کنار کلاس های آموزشی طرح صعود، بسیار مفید بود چرا که بیرون از کلاس های آموزشی، شرکت کنندگان در طرح صعود با یکدیگر تعامل داشتند و با توانایی های یکدیگر آشنا شدند.

 

گفتنی است، برپایی کارگاه های آموزشی به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و قرارگاه شهید آوینی از جمله برنامه های دیگر در آیین نکوداشت 19 مهر بودند که در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در 19 مهر سال 91 صورت گرفت.