راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور اقدامی ارزشمند
راه اندازي مرکز ارتباطات مردمي مساجد کشور اقدامي ارزشمند
مشاورعالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از همراه مسجد عنوان کرد:

راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور اقدامی ارزشمند

محمد‌مهدي احمدي در بازديد از مرکز ارتباطات مردمي مساجد کشور از نزديک در جريان فعاليت هاي اين مرکز قرار گرفت و ضمن پاسخگويي به سوالات تعدادي از تماس گيرندگان ، راه اندازي اين مرکز را اقدامي ارزشمند عنوان کرد.
شناسه خبر : 64782 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، محمد‌مهدی احمدی مشاورعالی وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی همزمان با سالروز بیانات مقام معظم رهبری درخصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد ضمن حضور در ستاد کانون های مساجد کشور از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور (همراه مسجد) بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید محمدتقی محمدیان معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور گفت: مرکز همراه مسجد این مزیت را دارد که همزمان با ارائه خدمات در عرصه تحلیل میدانی، نظرسنجی و افکارسنجی نیز خدمات دهد.

وی ادامه داد: تلاش داریم که از ظرفیت خیرین نیز بهره بگیریم تا بخشی از مشکلات مطرح شده از سوی مساجد را حل کنند. از طرفی مشکلات مطرح شده را برای رسیدگی به دستگاه‌های مختلف ارسال و حتی پنل مدیریتی نیز برای برخی از دستگاه‌های تهیه نموده ایم که کارشناسان آن دستگاه‌ها خودشان مستقیم با تماس گیرندگان مرتبط شوند.

در ادامه این بازدید محمد‌مهدی احمدی مشاورعالی وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی به سوالات تعدادی از تماس گیرندگان پاسخ داد و در پاسخ به یکی از مدیران کانون‌های مساجد که از کمبود بودجه کانون ها گلایه مند بود گفت:تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویت کانون‌های مساجد است.

وی در پایان بازدید خود،راه اندازی این مرکز را یکی از اقدامات ارزشمند دانست و افزود: این مرکز می تواند سوالات و مشکلات مردم را به دستگاه‌های مربوط منتقل نماید.

کلمات کلیدی: مرکز تماس همراه مسجد