پوستر مرحله مقدماتی هفدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان
پوستر مرحله مقدماتي هفدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان
با حضور مشاورعالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد:

پوستر مرحله مقدماتی هفدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان

در آستانه 19 مهر و با حضور دکتر احمدي مشاورعالي وزير و مديرکل حوزه وزارتي در ساختمان ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور از پوستر مرحله مقدماتي هفدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان با عنوان «ميهماني آيه‌ها» رونمايي شد.
شناسه خبر : 64779 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۰۴

به گزارش روایط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در آستانه 19 مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری دام ظله العالی در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد ، از پوستر مرحله مقدماتی هفدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با حضور دکتر احمدی مشاورعالی وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان «میهمانی آیه‌ها»رونمایی شد.

طبق اعلام معاونت فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور این مسابقات از 19 مهر لغایت 19 دی ماه سال جاری و برای اولین بار به صورت تیمی برگزار خواهد شد.

بنابراین اعلان،مرحله مقدماتی هفدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با استفاده از ظرفیت کانون های رابط در سطح مساجد همجوار شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که ترکیب تیم های قرآنی شرکت کننده در مسابقه متناسب با مأموریت های کانون فرهنگی هنری در مسجد طراحی شده است.

طبق اعلام دبیرخانه هفدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان مبنای برگزاری مسابقات به صورت تیمی در این دوره ،فرمایشات مقام معظم رهبری دام ظله العالی در فروردین ماه سال 1401 بوده است که ایشان فرمودند:«مساجد یک محل هر کدام یک پایگاه قرآنی باشند و با هم ارتباط داشته باشند؛ با هم مسابقه بدهند. این بهترین مشوّق است برای اینکه جوانها و نوجوان‌ها وارد وادی قرآن‌خوانی بشوند.»

شایان ذکر است علاقه‌مندان شرکت در این مسابقات می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه بچه های مسجد مراجعه نمایند.