کمک 240 میلیون تومانی نمازگزاران مسجد انصارالحسین(ع) قم به مردم لبنان
کمک 240 ميليون توماني نمازگزاران مسجد انصارالحسين(ع) قم به مردم لبنان
مسئول کانون انصارالحسین(ع) خبر داد؛

کمک 240 میلیون تومانی نمازگزاران مسجد انصارالحسین(ع) قم به مردم لبنان

حجت الاسلام و المسلمين ترابي گفت: نمازگزاران مسجد انصارالحسين(ع) قم، اقدام به اهداي کمک هاي نقدي به مبلغ 24۰ميليون تومان به مردم لبنان کردند.
شناسه خبر : 64707 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم، حجت الاسلام و المسلمين «سیدمصطفی ترابي» با اشاره به لزوم کمک و حمایت از مردم لبنان، پس از حملات وحشیانه رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی، گفت: در چند روز گذشته 240ميليون تومان کمک نقدی از سوی نمازگزاران خیر مسجد انصارالحسين(ع) قم برای کمک به مردم لبنان جمع آوری شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسين(ع) افزود: این مبلغ در چند نوبت جمع آوری و به منظور وصول به مردم مظلوم لبنان به دفتر مقام معظم رهبری مدظلّه العالی تحویل شد.

 

وی افزود:  همچنین جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای مردم جنگ‌زده در قالب پویش "نصر مقاومت" در حال انجام است و خیران می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به مسجد انصارالحسین(ع) تحویل دهند.


حجت الاسلام و المسلمين ترابي با اشاره به شور و نهضت فراگیر حضور نمازگزاران مسجد انصارالحسين(ع) در کمک به مردم لبنان و شرکت در این امر خیر گفت: این اقدام با هدف اطاعت از حکم رهبر معظم انقلاب در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم لبنان و حزب‌الله در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی اجرا می‌شود.