دفاع از جبهه مقاومت با بهره گیری درست از هنر و رسانه
دفاع از جبهه مقاومت با بهره گيري درست از هنر و رسانه
یکی از فعالان فرهنگی و رسانه ای عنوان کرد:

دفاع از جبهه مقاومت با بهره گیری درست از هنر و رسانه

آقاي علي اکبر در افتتاحيه«مدرسه مبلغات محافل خانگي» با بيان اينکه بهره گيري درست از هنر و رسانه، لازمه دفاع از جبهه مقاومت است گفت: نيازمند نقش آفريني بانوان براي تحقق جهاد ملي در حمايت از حزب الله هستيم.
شناسه خبر : 64687 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، آقای علی  اکبر از فعالان فرهنگی و رسانه ای ، در همایش افتتاحیه «مدرسه مبلغات محافل خانگی» با اشاره به تحولات اخیر در منطقه به خصوص لبنان گفت: فرمان رهبر معظم انقلاب پس از حمله اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان به خصوص بعد از شهادت سید حسن نصرالله تکلیف ما را روشن کرده و باید رهنمود ایشان به یک حرکت عمومی گسترده در راستای دفاع از جبهه مقاومت اسلامی تبدیل شود.

مدیر عامل مجموعه حرکت با اشاره به برخی نیازها و مقدمات به منظور شکل گیری گفتمان و تحقق امر عمومی گفت: دشمن در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و سایبری و غیره در حال فعالیت جدی است و ما هم نباید بیکار بنشینیم و هر کسی به سهم خود باید از جبهه مقاومت دفاع نماید.مهم این است که کاری کنیم تا همه مردم با هر توان مالی و غیرمالی، پای کار دفاع از جبهه مقاومت وحزب الله و حماس بیایند.

وی با تأکید بر این که بهره گیری درست از هنر و رسانه، لازمه دفاع از جبهه مقاومت و کمک به حزب الله لبنان است، افزود: البته از بحث کمک های مالی نباید غافل شد اما با این حال باید به دنبال تقویت و بسط گفتمان جهاد باشیم.

اکبر ادامه داد: امروز بانوان در زمینه جهاد مالی می توانند بسیار تأثیرگذار باشند چرا که یکی از ابعاد مهم حمایت از جریان مقاومت، تلاش در این زمینه است.

این فعال فرهنگی یادآور شد: انسان ها معمولاً پای چیزی می ایستند که برای آن هزینه کنند و بر این اساس باید ما کاری کنیم که مردم برای جبهه مقاومت هزینه کنند و در عرصه جهاد مالی مشارکت جدی داشته باشند.

وی افزود: باید مردم را قانع کرد و در آن ها انگیزه لازم را برای جهاد مالی ایجاد کنیم و در این راستا بانوان بسیار می توانند مؤثر واقع شوند.

این کارشناس و پژوهشگر و فعال رسانه ای و فرهنگی خاطرنشان کرد: ما باید به قدرت جمع و شبکه سازی اعتقاد و باور داشته باشیم که اگر این گونه شد در راستای تجمیع اراده های الهی می توان کارهای معجزه گونه انجام داد.

وی با اشاره به لزوم اهتمام در راستای جهاد تبیین و روایت رسانه ای افزود: در راستای حمایت از جبهه مقاومت اسلامی لبنان کارهای متعددی می توان انجام داد که بخشی از آن ها تخصصی و بخشی دیگر عمومی است و در هر عرصه ای ما توانمندی ها و قابلیت های فراوانی داریم که باید از آن ها به درستی استفاده کنیم.