برگزاری پویش مردمی «نصر مقاومت» در کانون‌های مساجد قم
برگزاري پويش مردمي «نصر مقاومت» در کانون‌هاي مساجد قم
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قم:

برگزاری پویش مردمی «نصر مقاومت» در کانون‌های مساجد قم

حجت الاسلام و المسلمين حيدري از برگزاري پويش مردمي «نصر مقاومت» در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم همزمان با سراسر کشور خبر داد.
شناسه خبر : 64674 تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۰۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم، حجت الاسلام و المسلمين «محمدرضا حيدري» در نشست شورای اداری که با موضوع اجرای پویش مردمی «نصر مقاومت» برگزار شد، گفت: این پویش با هدف اطاعت از حکم رهبر معظم انقلاب در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم لبنان و حزب‌الله در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی اجرا می‌شود.

 

مدير ستاد هماهنگی کانون هاي فرهنگی هنری مساجد استان قم با عنوان اینکه این پویش به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اجرا می‌شود، افزود: در این پویش کانون‌های مساجد با برپایی موکب در محوطه بیرونی مسجد اقدام به جمع‌آوری حمایت‌های مردمی در دو بخش نقدی و غیرنقدی خواهند کرد.



حجت الاسلام و المسلمين حيدري با اعلام شماره حساب جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی، گفت: خیران و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۵۹۷۲۰۸۳۳، شماره حساب ۵۶۱۸۲۲۲۲۲۲۱۲ به نام ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت واریز کنند.

 

وی افزود: همچنین کمک های غیر نقدی توسط مساجد جمع آوری و بسته بندی می شود و سپس به دفتر ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان قم ارسال می گردد.

 

حجت‌الاسلام حیدری از ارائه امکانات به منظور برپایی موکب به مساجد متقاضی خبر داد و افزود: برپایی مراسم‌های گرامیداشت شهدای مقاومت، برگزاری مراسم ختم قرآن و دعا برای پیروزی مردم غزه و لبنان از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در مساجد می باشد.