محفل انس باقرآن کریم در گرامیداشت شهدای مقاومت در خرم آباد برگزارشد
محفل انس باقرآن کريم در گراميداشت شهداي مقاومت در خرم آباد برگزارشد

محفل انس باقرآن کریم در گرامیداشت شهدای مقاومت در خرم آباد برگزارشد

مديرکانون فرهنگي هنري صاحب الزمان(عج) خرم آباد، گفت:به همت کانون فرهنگي هنري صاحب الزمان(عج) با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهداي مقاومت و شهيد سيد حسن نصرالله، محفل نوراني انس با قرآن کريم برگزار شد.
شناسه خبر : 64668 تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۴۱

 به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، مهدی شیرپور، اظهار داشت: این محفل نورانی قرآن کریم، با حضور قاریان قرآنی برجسته استان لرستان برگزار شد.

 

وی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: با توجه به شرایط سیاسی حاکم بر جهان، حفظ وحدت و مودت بین مسلمانان، زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا و نمایاندن چهره سراسر نفاق دشمنان برای مردم اهمیت بالایی دارد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) خرم آباد، بیان کرد: محفل نورانی انس با قرآن کریم باهدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مقاومت برگزار شد.

 

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) خرم آباد در این محافل خاطرنشان کرد: راه شهید مقاومت همچنان مستدام و پایدار است.

 

حجت الاسلام سید هادی صدری افزود:  راه مبارزه با ظلم قائم به اشخاص نیست و بی شک بنا به وعده و کلام خدا این حق است که سرانجام بر باطل پیروز خواهد شد و حاکمیت از آن ِصالحان است.

 

 در این محافل با تجدید میثاق با آرمان‌های سید مقاومت و انقلاب اسلامی و سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل، بر ادامه راه جریان مقاومت تأکید کردند؛ همچنین حلقه قرآنی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله در مسجد برگزار و ثواب قرائت آیات نورانی قرآن به روح پاک شهید سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت هدیه شد.



محفل انس با قرآن کریم، بزرگداشت شهدای مقاومت، مجاهد گرانقدر شهید سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان به همت کانون فرهنگی هنری مسجد و با مشارکت نیروی مقاومت بسیج مسجد برگزار شد.