اولویت جذب با اعضای کانون های مساجد است/ستاد هماهنگی در شناسایی و معرفی نخبگان مسجدی با سپاه همکاری کند
اولويت جذب با اعضاي کانون هاي مساجد است/ستاد هماهنگي در شناسايي و معرفي نخبگان مسجدي با سپاه همکاري کند
مدیر شبکه عضویابی سپاه امام سجاد(ع) خبرداد:

اولویت جذب با اعضای کانون های مساجد است/ستاد هماهنگی در شناسایی و معرفی نخبگان مسجدی با سپاه همکاری کند

دمي نژاد، با بيان ااينکه اولويت جذب نيرو در سپاه با اعضاي فعال کانون هاي فرهنگي هنري مساجد است، از ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد هرمزگان خواست در شناسايي و معرفي نخبگان مسجدي جهت بکارگيري در سپاه استان با اين مجموعه همکاري داشته باشد.
شناسه خبر : 64662 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۴:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، سعید دمی زاده در دیدار با اسلام خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان ضمن قدردانی از عملکرد بسیار خوب مجموعه کانون های مساجد، اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد طی سال های اخیر برنامه های شاخص در طراز ملی در رشته های مختلف هنری و همچنین برنامه های تربیتی موفق عمل کرده است.

 

وی از کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج به عنوان 2 قدرت مهم انقلاب و نظام در عرصه جنگ نرم یاد کرد و افزود: بیانات راهگشای مقام معظم رهبری در جمع علما و روحانیون خراسان شمالی مبنی بر ضرورت توجه به تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد با همکاری بسیج، رسالت همگان را در زمینه فعال کردن کانون ها دوچندان کرد.

 

مدیر شبکه عضویابی سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به اهتمام جدی کانون ها به امر مهم کادرسازی و تربیت نیرو، گفت: پس از گذشت قریب به چهار دهه از عمر کانون های فرهنگی هنری مساجد، امروز شاهد حضور نیروهای تربیت شده در کانون ها در سطوح مختلف مدیریتی در کشور به ویژه در استان هرمزگان هستیم.

 

دمی نژاد به تاکیدات فرمانده سپاه امام سجاد(ع) مبنی بر توجه و اهتمام ویژه به کانون های فرهنگی هنری مساجد، بیان کرد: این آمادگی در مجموعه سپاه استان وجود دارد تا از ظرفیت بی بدیل نیروی انسانی مومن، متعهد، دلبسته به نظام و انقلاب و ولایت پذیر در کادر درجه داری و افسری سپاه استفاده کند.

 

وی به تشریح چگونگی جذب اعضای کانون های مساجد به عنوان نیرو در سپاه اشاره کرد و افزود: جوانان دیپلمه رده سنی 18 تا 23 سال در رسته درجه داری، دانش آموزان سال آخر دبیرستان از طریق کنکور در دانشگاه امام حسین(ع) در رسته افسری، فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی تا سن 26 سال و کارشناسی تا سن 28 سال و شرط معدل بالای 14 در رشته های مختلف و طلاب سطح یک و 2 جذب سپاه استان خواهند شد.

 

اسلام خواجه یی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان نیز ضمن قدردانی از حمایت ها و پشتیبانی سپاه امام سجاد(ع) از برنامه های مختلف کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: کانون و بسیج به عنوان 2 بال در خدمت امام جماعت برای عمران و آبادانی معنوی مسجد عمل می کنند.

 

وی افزود: یکهزار و 63 کانون فرهنگی هنری با بیش از 140 هزار نفر عضو نوجوان و جوان با مجوز رسمی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در مساجد استان از شهر کوشکنار شهرستان پارسیان در غرب تا گافر و پاراموند شهرستان بشاگرد در غربی ترین نقطه استان راه اندازی شده است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با بیان اینکه 70 درصد کانون های این استان در مناطق روستایی مستقر هستند، عنوان کرد: برخی از این کانون ها با جذب و تربیت نیروهای مومن توانمند و خوش فکر برنامه های ابتکاری ویژه ای در طراز ملی اجرا کرده اند که کانون های فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) شهر شمیل، منتظران فرج روستای چهواز پارسیان، شهید اسحاق پایان روستای تازیان بالا بندرعباس، امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی میناب بخشی از این کانون هاست.

 

وی از خبرگزاری شبستان و پایگاه خبری فهما به عنوان ظرفیت های رسانه ای کانون های فرهنگی هنری مساجد نام برد و گفت: انتخاب 50 کانون رابط منطقه ای که هرکدام بین 15 تا 25 کانون را راهبری می کنند از دیگر ظرفیت های این مجموعه است.

 

گفتنی است؛ فاضل میرزایی، مدیر شبکه تربیتی سپاه امام سجاد(ع) در این دیدار سعید دمی زاده مدیر شبکه عضویابی سپاه استان هرمزگان را همراهی می کرد.