نخستین دوره مسابقه فرمانده با مشارکت کانون های مساجد البرز برپا می شود
نخستين دوره مسابقه فرمانده با مشارکت کانون هاي مساجد البرز برپا مي شود

نخستین دوره مسابقه فرمانده با مشارکت کانون های مساجد البرز برپا می شود

سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري کرج با همکاري ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان البرز در نظر دارد مسابقه بزرگ فرهنگي ورزشي فرمانده را براي نوجوانان شهر کرج برگزارمي شود که مهمترين هدف آن افزايش نشاط اجتماعي و در کنار آن شناخت عمليات‌هاي مختلف جنگ تحميلي، شهدا و سختي‌ها و چالش‌هاي عمليات‌هاي صورت گرفته است.
شناسه خبر : 64636 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، پرداختن به موضوع دفاع مقدس و حفظ ارزش‌های هشت سال جنگ تحمیلی از مهم‌ترین مباحث فرهنگی است که بایستی با فعالیت‌های متنوع، جذاب و مخاطب پسند، اقدام لازم جهت شناخت بیش از پیش ابعاد جنگ تحمیلی را به عمل آورد.

 

در همین راستا و در اقدامی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در نظر دارد مسابقه بزرگ فرهنگی ورزشی فرمانده را برای نوجوانان شهر کرج برگزارمی شود که مهمترین هدف آن افزایش نشاط اجتماعی و در کنار آن شناخت عملیات‌های مختلف جنگ تحمیلی، شهدا و سختی‌ها و چالش‌های عملیات‌های صورت گرفته است.

 

 

عملیات‌های متفاوت و کارگاه‌های متنوع در این مسابقه طراحی شده که از میان آن‌ها می‌توان به، کارگاه راپل، گذر از پل معلق، گذر از موانع، خنثی کردن مین، تیراندازی و دیگر بازی‌های مهیج با تحرک و تفکر بالا و آمادگی جسمانی اشاره کرد.

 

 تمامی نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ سال می‌توانند جهت ثبت نام در این مسابقه پرشور و نشاط، نام و نام خانوادگی خود را به شماره پیامکی ۲۰۰۰۲۲۲۲۵۳۷۷۵۴ ارسال کنند و در صورت قهرمانی به جوایز نفیس و ویژه مسابقات دست پیدا کنند.

 

 

کلمات کلیدی: مسابقه فرهنگي