کانون های تخصصی خواهران، مرکز تربیتی و معرفتی باشند
کانون هاي تخصصي خواهران، مرکز تربيتي و معرفتي باشند
معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور:

کانون های تخصصی خواهران، مرکز تربیتی و معرفتی باشند

محمديان اظهار کرد: کانون هاي تخصصي خواهران، مرکز تربيتي و معرفتي باشند و مي توان به خروجي هاي خوبي در خانواده و جامعه رسيد.
شناسه خبر : 64617 تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: محمد تقی محمدیان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون‌های مساجد کشور امروز چهارشنبه (11 مهر) در جلسه هم‌اندیشی کانون‌های تخصصی خواهران در اتاق مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران به اهمیت نقش بانوان و کانون های تخصصی خواهران در جامعه پرداخت.

 

وی اظهار کرد: دانشمندان علم تربیت، تعریفی که از رفتار دارند و اینکه، رفتار تابع ذهن و نگاه ماست و اگر مثبت و درست باشد، رفتار ما نیز درست است.

 

محمدیان بیان کرد: وحدت رویه و نگاه خوب باید به ماموریت خود باید داشته باشیم و به خوبی، وظیفه و ماموریت خود را انجام دهیم.

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، خدمتگزاری به مسجد را بزرگ ترین خدمت دانست و افزود: اهل ایمان می توانند به خدمتگزاری مسجد بپردازند.

 

وی گفت: زمینه آشنایی دختران با مساجد و ایجاد جذابیت در این پایگاه های مهم می تواند قسمت عمده ای از مشکلات را مرتفع کند و برای تحقق این مهم، کانون های تخصصی خواهران نقش مهمی بر عده دارند.

 

محمدیان اظهار کرد: نسل جوان را با معارف اهل بیت، آشنا سازیم و به اینگونه، نسل خوبی برای جامعه تربیت می شوند.

 

وی بیان کرد: کانون های تخصصی خواهران، مرکز تربیتی و معرفتی باشند و می توان به برکات و خروجی های خوب و مثمر ثمری در خانواده و جامعه رسید.

حجت الاسلام محمد ترابیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران نیز طی سخنانی به نقش مهم بانوان به عنوان نقش مادری، خواهری، همسری و ... اشاره کرد و افزود: نقش مهم بانوان را می توان در عرصه ها و مکان های مختلف نظیر مساجد مشاهده کرد.

 

وی اظهار کرد: کانون های تخصصی خواهران می توانند در قسمت های مختلف تاثیرگذار باشند و در جامعه، نقش تاثیرگذاری به عهده دارند.