طلاب خواهر خراسان شمالی، مبلغ تخصصی "جمعیت و خانواده" می شوند
طلاب خواهر خراسان شمالي، مبلغ تخصصي "جمعيت و خانواده" مي شوند

طلاب خواهر خراسان شمالی، مبلغ تخصصی "جمعیت و خانواده" می شوند

خواهران طلبه از مساجد خراسان شمالي، صبح امروز چهارشنبه 11 مهرماه، به همايش ملي "مدرسه مبلغات محافل خانگي" با موضوع جمعيت و خانواده اعزام شدند و به مدت دو روز از مباحث آموزشي آن بهره مي برند.
شناسه خبر : 64613 تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ تعدادی از طلاب خواهر فعال در کانون های مساجد خراسان شمالی، پس از شناسایی و ارزیابی برای تبلیغ موضوع مهم فرزندآوری و جمعیت، به همایشی ملی به همین منظور اعزام شدند.

 

بر این اساس اعلام دبیرخانه برگزاری، همایش فوق با نام "مدرسه مبلغات  محاف خانگی، بانوان، امام نهضت ولایت" از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری و مشارکت بنیاد ملی خانواده، دبیرخانه ستاد ملی جمعیت، سازمان تبلیغات اسلامی و رویداد جامعه‌پرداز این همایش را با محور جمعیت، خانواده و فرزندآوری طراحی شده است.

 

همچنین این برنامه آموزشی به مدت دو روز؛  از پنج شنبه 12 مهرماه جاری تا جمعه سیزدهم همین ماه تدارک دیده شده و بر اساس اعلام برگزار کنندگان سعی شده که با ارائه  مباحثی همچون جمعیت، خانواده، سبک زندگی، الگوی سوم زن، انقلاب اسلامی را با رویکردی پژوهشی مطرح و معرفی شود.

لازم به توضیح است، علاوه بر این دو روز آموزشی حضوری، دوره‌های این مدرسه به صورت مجازی برگزار می شود و افراد در قالب چهار پودمان در سرفصل‌های مختلف در دوره شرکت کرده و ضمن کسب گواهی معتبر، به آنها کارت تبلیغ هم  اهداء می شود و  می توانند مبلغان تخصصی در حوزه جمعیت و خانواده باشند.

 

ناگفته نماند، مبلغان در دوره سه روزه مدرسه مبلغات محافل خانگی بانوان، امام نهضت ولایت، شرکت کرده، توجیه شده و ثبت‌نام می کنند و بعدها در دوره‌های مدرسه به صورت مجازی حضور می یابند و این ارتباط دو سویه بین مدرسه و مبلغات و همچنین تعامل با کانون‌های تخصصی خواهران به شکل مستمر دنبال شده و ادامه می یابد.

 

پایان/