مراسم بزرگداشت شهادت رهبر محور مقاومت در مسجد روستای چهواز برگزار شد
مراسم بزرگداشت شهادت رهبر محور مقاومت در مسجد روستاي چهواز برگزار شد
به همت کانون فرهنگی هنری منتظران فرج شهرستان پارسیان؛

مراسم بزرگداشت شهادت رهبر محور مقاومت در مسجد روستای چهواز برگزار شد

مراسم گراميداشت شهادت رهبر محور مقاومت سيد حسن نصرالله و شهداي حزب الله لبنان به همت کانون فرهنگي هنري منتظران فرج در روستاي چهواز برگزار شد.
شناسه خبر : 64577 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، حجت الاسلام آرایش، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه شهرستان پارسیان در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله و شهدای حزب الله لبنان، گفت: شهادت رهبر محور مقاومت نقش بسزایی در روشنگری و تبیین خوی شرارت و درندگی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی دارد.

 

وی با بیان اینکه خون این شهدا موجب می شود که آزادگان جهان بهتر بتوانند مسیر حق را پیدا کنند، افزود: مسیر روشن است و ملت های آزادی خواه این راه را باصلابت ادامه خواهند داد.

 

 

قرائت کلام الله مجید و هدیه ثواب آن به ارواح مطهر رهبر محور مقاومت و شهدای حزب الله لبنان از دیگر بخش های این مراسم بود.

 

 

در خاتمه نیز، مردم ولایت مدار روستای چهواز در حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

 

 

گفتنی است؛ روستای چهواز در کنار جاده اصلی بندر عباس- بوشهر واقع شده است و از سمت شرق۱۸۰ کیلومتر با شهرستان بندرلنگه و از غرب ۴۰ کیلومتر باشهرستان پارسیان فاصله دارد و مردمان ولایت مدار این دیار با محوریت کانون فرهنگی هنری منتظران فرج همه ساله در ایام اربعین، موکب امام خامنه ای را در روستا برپا می کنند و خدمات متنوع به زائرین استان‌های هرمزگان، سیستان بلوچستان، جنوب کرمان و زائرینی از کشورهای پاکستان و افغانستان ارائه می دهند.