نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز، سرنوشت منطقه را رقم خواهد زد
نيروهاي مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز، سرنوشت منطقه را رقم خواهد زد
پیام تسلیت مدیرکل ارشاد خراسان شمالی در پی شهادت رهبر مقاومت:

نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز، سرنوشت منطقه را رقم خواهد زد

مديرکل ارشاد خراسان شمالي و سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان، در پي شهادت دبير کل حزب الله لبنان، پيام تسليتي صادر کرد.
شناسه خبر : 64558 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ دکتر «تقی صادقی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، پس از مطلع شدن از خبر ناگوار و غم انگیز شهادت سید والامقام عرصه مقاومت و مردان مبارز، شهید سید حسن نصرالله، این واقعه تلخ و عروج آن اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر را به ساحت مقدس امام زمان(عج) و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله  خامنه ای(مد ظله العالی)، ملت شریف ایران و لبنان تسلیت گفت.

 

 

بر این اساس در متن پیام آمده است: ‌

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ...

 

شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، سید حسن نصرالله و یاران همراهش توسط رژیم بزدل و کودک کش صهیونیستی باعث تأثر و اندوه ملت‌های آزاده شد.

 

صهیونیست خونخوار که ترور جزو ذات کثیف و خوی حیوانی اوست با شهادت نصرالله رضوان الله تعالی علیه و همراهانش که با هماهنگی همدست همیشگی خود شیطان بزرگ صورت داد در اندیشه واهی حفظ ماهیت جعلی اش بوده اما این دست و پا زدن‌ها در باتلاقی از خون فقط نابودی هرچه زودترش را در پی دارد و ختم کلام اینکه به فرموده ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای حفظه الله "همه‌ی نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است.

 

سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد."

 

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ فرهنگ و هنر و رسانه استان خراسان شمالی ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی به تمام آزادگان جهان و ولی عصر ارواحنا فداه به ویژه رهبری معظم انقلاب ومردم مقاوم لبنان، اقدام سفاکانه جنایتکاران تروریستی را محکوم می کنیم.

 

پایان/