مراسم عزاداری شهادت رهبر بزرگ مقاومت در بجنورد
مراسم عزاداري شهادت رهبر بزرگ مقاومت در بجنورد

مراسم عزاداری شهادت رهبر بزرگ مقاومت در بجنورد

اهالي مسجد امام رضا(ع) همراه عموم مردم بجنورد و نمازگزاران گرد هم آمدند و در مراسمي عزاداري، اعمال دژخيمانه اسرائيل و ترور جنايتکارانه شهيد سيد حسن نصرالله را محکوم کردند.
شناسه خبر : 64543 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛  مردم بجنورد، پس از مطلع شدن از خبر ناگوار و غم انگیز شهادت سید حسن نصرالله، رهبر مقاومت و دبیرکل حزب الله لبنان، در مسجد امام رضا (ع) گرد هم آمدند و در سوگ آن سید شهید، عزاداری کردند و همراه هم آیاتی چند از کلام الله مجید را تلاوت و به روح پرفتوحش تقدیم کردند.

 

همچنین مردم بجنورد که میزبان اهالی مسجد امام رضا (ع) در این شهر بودند، با سردادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا"، اعمال جنایتکارانه و اسلام ستیزانه اسرائیل در کشتار مردم غزه و ترور آن رهبر مجاهد، محکوم کردند.

 

مراسم بزرگداشت و یادواره ای  نیز به همین منظور و به یاد شهید سید حسن نصرالله و یاران شهیدش در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر جاجرم به همت اهالی این مسجد ویزه عموم داغداران برگزار شد.

در سراسر استان نیز اهالی مسجد، در شب و روز گذشته با حضور در اجتماع های عزاداری اعتراض خود را به این عمل ننگین اسرائیل و عمال کفر  نشان دادند.

 

شهید سید حسن نصرالله، 27 سپتامبر مصادف با 7 مهر ماه، طی حمله هوایی رژیم غاصب اسرائیل  به منطقه ضاحیه بیروت، به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به همرزمان و فرماندهان شهیدش پیوست.

 

پایان/