اعلام آمادگی فعالان مساجد البرز برای یاری فلسطین و آزادی مسجدالاقصی
اعلام آمادگي فعالان مساجد البرز براي ياري فلسطين و آزادي مسجدالاقصي
شهید نصرالله آغازی دیگر برای جبهه مقاومت است

اعلام آمادگی فعالان مساجد البرز برای یاری فلسطین و آزادی مسجدالاقصی

مديران مناطق کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان البرز اعلام کرد: گروه هاي فعال بچه هاي مسجد به منظور دفاع از آرمان هاي مقاومت و حزب الله به ويژه آزادي مسجد الاقصي تمام عزم و اراده خود را جزم کردند.
شناسه خبر : 64538 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۷:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، مدیران مناطق مختلف کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در بیانیه ای اعلام کردند: تا پای جان در کنار لبنان و فلسطین خواهیم بود. 

 

شهداء شمع محفل بشریت هستند و شهید نصرالله آغازی دیگر برای جبهه مقاومت است

 

شخصیت بی نظیر، فهیم و عالی مقام رهبر فرزانه لبنان شهید سیدحسن نصرالله، مکتب دار برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت بود که در نهایت به آرزوی آرمانی خود که شهادت و کشته شدن در راه خدا بود رسید. 

 

شهید نصرالله در صحنه عمل ، مجاهدگونه مسیری را طی کرد که براساس آن اخلاص، خدمت گذاری به مردم، حق طلبی، آزادی خواهی و ایمان را به تجلی گذاشت چرا که پرچم دار مکتب سرخ سیدالشهداء بود و تربیت شده فرهنگ عاشورایی. 

 

این نخستین بار نبود و آخرین بار هم نخواهد بود که صهیونیسم جنایتکار به سرکردگی آمریکا دست به جنایتی دیگر زد و خون بسیاری از بی گناهان و مردان مومن و با ایمان را بر زمین ریخت. 

 

فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز این ضایعه را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبرمعظم انقلاب، خانواه شهداء و امت شهیدپرور لبنان و دیگر ملل آزادی خواه جهان تبریک و تهنیت عرض می کند. 

 

ما فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز به عنوان بخش کوچکی از امت اسلامی تا پای جان در کنار مردم لبنان و فلسطین می مانیم و تا پیروزی قدس شریف و جبهه مقاومت در مسیر حزب الله هستیم. 

 

 

کلمات کلیدی: حزب الله لبنان