نابودی رژیم سفاک اسرائیل، جواب و خونخواهی شهادت سید مقاومت است
نابودي رژيم سفاک اسرائيل، جواب و خونخواهي شهادت سيد مقاومت است

نابودی رژیم سفاک اسرائیل، جواب و خونخواهی شهادت سید مقاومت است

امام جمعه نودشه و مدير کانون امام محمد غزالي، در واکنش به شهادت دبيرکل حزب الله، گفت: قطعاُ جواب وخونخواهي شهادت سيد مقاومت و ديگر شهداي محور مقاومت، نابودي رژيم سفاک غاصب اسرائيل خواهد بود.
شناسه خبر : 64533 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۳:۲۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، ماموستا «ملا احمد مبارکشاهی» امام جمعه نودشه ومدیر کانون فرهنگی هنری امام محمد غزالی این شهر مرزی اهل سنت نشین استان کرمانشاه، در واکنش به شهادت دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله در پیامی شهادت اسوه اخلاق، سید مقاومت، شهید والامقامی که عمر پربار خود را صرف هدایت ودعوت، و پرورش جوانان کرد تا پوزه آمریکا وصهیونیست را به خاک مذلت بنشاند، تبریک و تسلیت گفت.

 
 
وی در این پیام از سید مقاومت به عنوان کسی یاد کرد که حلقه اتصال وحدت جوانان شیعه و سنی در کشورهای محور مقاومت بود، وبا مواضع صریح خود و بیانات کوبنده اش، همواره روح مقاومت را حیاتی تازه می بخشید.
 
 
ماموستا مبارکشاهی، با بیان اینکه هر گاه دشمن صهیونیست تصویر وی را می دیدند لرزه بر اندامشان می افتاد، تصریح کرد: قطعا ریختن خون این عالم و سید بزرگ باعث ریشه کنی جنایتکاران صهیونیست خواهد شد. 
 
 
در پیام امام جمعه نودشه و مدیر کانون فرهنگی هنری امام محمد غزالی، آمده است: شهید سید حسن نصرالله، اجر و پاداش خود را گرفت و به درجه رفیع شهادت رسید و عند ربهم یرزقون گردید. نام وخاطره این بزرگوار تا سال های دوری خواهد ماند. 
 
 
اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت ددمنشانه، و تبریک‌ و تسلیت شهادت سید مقاومت به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و رزمندگان جبهه مقاومت، از خداوند متعال، اجر جزیل و صبر جمیل برای همه مسلمانان خصوصا بازماندگان این شهید وهمه گروه های مقاومت مسئلت دارم، قطعا جواب وخونخواهی شهادت این شهید و دیگر شهدای مقاومت، نابودی رژیم سفاک غاصب اسرائیل خواهد شد