اصل و سبک کار در مساجد باید تشکیلاتی و تربیتی باشد
اصل و سبک کار در مساجد بايد تشکيلاتي و تربيتي باشد
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

اصل و سبک کار در مساجد باید تشکیلاتی و تربیتی باشد

حقيقت با تأکيد براينکه اصل و سبک کار در مساجد بايد تشکيلاتي و تربيتي باشدگفت: رويکردي که در امور تربيتي اتخاذ مي‌شود بايد داراي برنامه ريزي صحيح و هدفمند باشد.
شناسه خبر : 64488 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ محمد امین حقیقت - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در بازدید از کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) شاهرود گفت: استفاده از خرد جمعی در کار فرهنگی نیز فعالیت ها و برنامه ها را پر بارتر خواهد کرد و در واقع کار تشکیلاتی مورد تاکید و سفارش قرآن و اهل بیت(ع) است که انقلاب اسلامی نیز بر پایه کار تشکیلاتی به پیروزی رسیده است.

وی با بیان اینکه برای کار فرهنگی و تشکیلاتی پیش نیازهایی وجود دارد، افزود:  شناخت رسالت تشکیلاتی در این حوزه بسیار مهم است که مدیران کانون های مساجد در این حوزه شناخت خوبی از رسالت و سیاست های فعالیت در مساجد دارند.

حقیقت تاکید کرد: برای رسیدن به مسجد طراز اسلامی باید رسالت تشکیلاتی را بشناسیم و کانون های مساجد برای کادرسازی و تربیت نیروی انقلابی  شبانه روزی کار و تلاش کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه هم‌افزایی و همگرایی متولیان امور مساجد؛ همواره عامل موفقیت در فعالیت‌های مسجدی بوده است افزود: اگر اتحاد و همدلی میان نهاد‌های مسجدی نباشد، دوگانگی و گاه چندگانگی پیش خواهد آمد و منجر به از دست رفتن ظرفیت‌ها و فرصت‌ها خواهد شد، از این رو باید از ظرفیت‌های همگدیگر برای تعالی فرهنگی نظام بهره‌مند شویم.

وی تصریح کرد: اصل و سبک کار در مساجد باید تشکیلاتی و تربیتی باشد، رویکردی که در امور تربیتی اتخاذ می‌شود باید دارای برنامه ریزی صحیح و هدفمند باشد.