تقویت کانون‌های مساجد بستر رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
تقويت کانون‌هاي مساجد بستر رونق فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري است
مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

تقویت کانون‌های مساجد بستر رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری است

حقيقت با بيان اينکه تقويت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد بستر رونق فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري است گفت : جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، شناسايي و پرورش استعدادها و تربيت نيروهاي متعهد از رويکردهاي مهم کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد است.
شناسه خبر : 64486 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ محمد امین حقیقت دربازدید ازکانون تبیان شاهرود با اشاره به اینکه باید فعالان مسجدی با جدیت بیشتر و برنامه‌ریزی جامع استمرار در راستای تقویت و تداوم فعالیت‌های مسجد محور تلاش کنند گفت: جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، شناسایی و پرورش استعدادها و تربیت نیروهای متعهد از رویکردهای مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه مهمترین رسالت در کانون های فرهنگی هنری مساجد تربیت نیروهای انقلابی است و برای این رسالت کار جهادی لازم است، بیان کرد: مساجد صرفا عبادتگاه نیست و تمام تلاش خود را باید کنیم تا کارکرد واقعی مسجد احیا شود.

وی با تأکید براینکه  خدمت به مسجد یک مسیر با اهمیت و با ارزش و به نوعی یک اقدام جهادی است ادامه داد: مدیران کانون های مساجد برای رسیدن به مسجد طراز اسلامی تلاش میکنند و این یک توفیق بزرگ است.

حقیقت در ادامه به اهمیت جذب بیشتر کودکان و نوجوانان در مساجد اشاره کرد و تصریح کرد: مهمترین ضرورت فعالیت ها در مساجد حضور گسترده نوجوانان و جوانان در مساجد است و رفت و آمد و سکون در مسجد اثر دارد و فعالیت های فرهنگی با حضور کودکان و نوجوانان نیز اثر بيشتري خواهد داشت.

وی افزود: هدایت فرهنگی جامعه در قالب فعالیت های مساجد که شکل گیرد این فعالیت مقطعی نخواهد بود و فعالیت های مسجدی دوام بيشتري خواهد داشت.

حقیقت با بایان اینکه در زمینه فعالیت های فرهنگی برای نوجوانان و جوانان ضرورت هایی وجود دارد، گفت:  با توجه به تمرکز دشمن برای تخریب نسل جوان باید برنامه ریزی بيشتري صورت پذیرد و برای مقابله با حربه های دشمن بیشتر تلاش شود.