برگزاری کارگاه آموزشی کمک های اولیه و امداد و نجات در مسجد محله زرکی
برگزاري کارگاه آموزشي کمک هاي اوليه و امداد و نجات در مسجد محله زرکي
مدیر کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) میناب خبرداد:

برگزاری کارگاه آموزشی کمک های اولیه و امداد و نجات در مسجد محله زرکی

جهانشاهي از برگزاري کارگاه آموزشي کمک هاي اوليه و امداد و نجات به همت کانون فرهنگي هنري نبي اکرم(ص) در مسجد محله زرکي شهر ميناب خبرداد.
شناسه خبر : 64483 تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۵:۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، افشین جهانشاهی اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) با همکاری هلال احمر شهرستان میناب اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی کمک های اولیه و امداد و نجات در کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ع) محله زرکی کرده است.

 

وی از کمک های اولیه و اهداف آن، اصول ایمنی و قانونی در کمک های اولیه، روش های مواجه با مصدوم، خفگی ها، احیای ریوی، خونریزی، پانسمان، بانداژ، آسیب های استخوانی، مفصلی و عضلانی، حمل مصدوم، آتل بندی، فوریت های پزشکی، مسمومیت های نیش و گزش و گازگرفتگی، سوختگی ها و آسیب های ناشی از گرما و سرما به عنوان سرفصل های این کارگاه آموزشی نام برد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) محله زرکی شهر میناب ادامه داد: این کارگاه آموزشی از دوم مهرماه جاری آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

 

جهانشاهی با بیان اینکه این کارگاه یک روز درمیان طی 15 جلسه برگزار می شود، گفت: کارگاه در دو بخش مجزای برادران و خواهران 16 سال به بالا برگزار می شود و به شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

 

 

وی اضافه کرد: ۲۵ نفر از برادران و ۲۰ نفر خواهر عضو کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) در کارگاه آموزشی کمک های اولیه و امداد و نجات شرکت کرده اند.