برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کانون های مساجد مازندران اجرا می شود
برنامه هاي گراميداشت هفته دفاع مقدس در کانون هاي مساجد مازندران اجرا مي شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران:

برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کانون های مساجد مازندران اجرا می شود

حجت الاسلام ترابيان اظهار کرد: برنامه هاي متنوع در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران جهت گراميداشت هفته دفاع مقدس و انتقال حماسه هاي آن دوران پرحماسه به نسل آينده ساز جامعه اجرا مي شود.
شناسه خبر : 64473 تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: حجت الاسلام «محمد ترابیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس، دورانی است که به همت رزمندگان و ایثار شهدا و خانواده های معظم و معزز آنها و ... حتی یک وجب از خاک کشور جمهوری اسلامی ایران به دست دشمن تا دندان مسلح نیفتاد.

 

وی بیان کرد: پایگاه های مهم مساجد در دوران دفاع مقدس با پرورش نیروهای مسجدی و متعهد و فرستادن نیرو به جبهه های حق علیه باطل و همچنین پشتیبانی نظیر تهیه و ارسال پوشاک و خوراک در سنگر خانه های خدا بر زمین به پشتیبانی از رزمندگان پرداختند.

 

حجت الاسلام ترابیان ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در زمان حاضر با تدارک برنامه های متنوع جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و انتقال حماسه های آن دوران پرحماسه به جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه می پردازند.

 

وی با اشاره به دیدار از خانواده های رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگان تصریح کرد: دیدار از آنها با همراهی ائمه جماعات کانون های فرهنگی هنری مساجد، مدیران، هیت امنا و اعضا به ویژه نسل جدید صورت می گیرد تا علاوه بر تجلیل از آنها، خاطره ای مانا و تاثیرگذار به یادگار بماند.

 

حجت الاسلام ترابیان از اهدای ثواب تلاوت قرآن در طرح تلاوت نور به روح عرشی شهدا، سخنرانی ائمه جماعات با تبیین اهداف دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه از تصاویر و اثرات به جامانده از رزمندگان در کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان خبر داد و گفت: این برنامه ها از جمله برنامه های دیگر کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان در هفته دفاع مقدس محسوب می شوند.

 

وی، اکران فیلم های مرتبط با دفاع مقدس، معرفی کتاب، نشست های بصیرتی، خاطره گویی رزمندگان، اجرای برنامه های مرتبط با هفته دفاع مقدس در قالب فعالیت های هنری و فرهنگی را بخش دیگری از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برشمرد و تاکید کرد: پاسداشت و اشاعه ارزش های دوران دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است و کانون های مساجد برای رسیدن به این هدف، نقش مهمی بر عهده دارند.