محلات مختلف بجنورد، با عطر آشنای«ستارگان مسجد»، طراوت شهدایی می گیرد
محلات مختلف بجنورد، با عطر آشناي«ستارگان مسجد»، طراوت شهدايي مي گيرد
به همت بچه مسجدی ها؛

محلات مختلف بجنورد، با عطر آشنای«ستارگان مسجد»، طراوت شهدایی می گیرد

بچه مسجدي ها در محلات مختلف بجنورد، به ياري و همراهي هم، يادواره هاي شهدايي با سبک و سياق هر محله و با هدف معرفي شهيدان اين محلات به عنوان «ستارگان مسجد» برگزار مي کنند.
شناسه خبر : 64464 تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ نشست صمیمانه هم اندیشی فعالان مسجدی محلات  کم برخوردار بجنورد، با هدف برگزاری یادواره های شهدا در این محلات و معرفی شهدای شاخص به عنوان "ستارگان مسجد"، به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

 

نمایندگان حاضر در این نشست صمیمانه که از فعالان کانون های مساجد محلاتی همچون منطقه حر، حصار شیرعلی و کوی صادقیه، باقرخان و کوی امام هادی(ع) بودند در خصوص ایجاد مشارکت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محلات گفتگو کردند.

 

معرفی ظرفیت های محلات و هیئات مسجدی و عنوان تجربه های برگزاری یادواره شهدا توسط نمایندگان حاضر، گفتگو در خصوص محتوای یادواره و راهکارهای بهتر برگزار شدن برنامه های مسجدی و هیئتی، تشکیل محافل قرآنی با محوریت خانواده ها در مساجد این محلات از اهم نکات مطرح شده  می توان نام برد.

 

مدیران و فعالین کانون فرهنگی هنری سفیران هدایت، صاحب الزمان(عج)، امام هادی(ع) و علامه امینی(ره) در این نشست حاضر شدند و خصوص مشارکت محلات و ظرفیت های فرهنگی قابل ارائه صحبت شد.

 

پایان/