شاعر نوجوان مسجدی، امیدی برای فردای ایران اسلامی
شاعر نوجوان مسجدي، اميدي براي فرداي ايران اسلامي
از خراسان شمالی؛

شاعر نوجوان مسجدی، امیدی برای فردای ایران اسلامی

نوجوان هنرمند عضو کانون فرهنگي هنري "نسيم رحمت" بجنورد توانست با پشت سر نهادن رقيبان خود، مقام اول بخش شعر جشنواره کشوري "اميد فردا" را کسب کند و بدرخشد.
شناسه خبر : 64398 تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۲۳:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ «سیدامیررضا سیدی زاده»، مدیر کانون فرهنگی هنری "نسیم رحمت" مسجد امام حسن عسکری (ع) بجنورد از درخشش نوجوان عضو این کانون در میان شاعران نوجوان کشور خبر داد و گفت: «سیدایلیا علوی» از شاعران این مسجد توانست مقام اول جشنواره ملی را کسب کند.

 

وی افزود: این  شاعر نوقلم از فعالان انجمن ادبی رَهان؛ نخستین انجمن ادبی مسجدی که بیش از یکسال است در مسجد امام حسن عسکری(ع) دایر و فعال است،  پس از کسب رتبه اول استانی شعر در بهار ۱۴۰۳، به مسابقات کشوری راه یافت و در رقابتی حرفه‌ای، موفق به کسب مقام اول شعر در چهل و دومین دوره جشنواره "امید فردا" شد.

 

سیدی  زاده  همچنین توضیح داد:  اختتامیه ملی این دوره از جشنواره امید فردا به مدت  چهار  روز به میزبانی استان اصفهان در محل اردوگاه ملی شهید بهشتی (ره) برگزار شد که شامل برنامه‌های متنوع کارگاهی، تفریحی، چالش‌های تربیتی و همچنین بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری استان اصفهان بود.

 

وی تلاش های فرهنگی هنری این کانون را با همراهی اهالی مسجد مورد توجه قرار داد و تشکیل انجمن ادبی رهان و پس از آن برگزاری مشاعره علوی را برای دو دوره متوالی از این جمله معرفی کرد.

 

پایان/