مسجد مرکز بسیج کردن افکار عمومی به سمت رحمت و انسانیت است
مسجد مرکز بسيج کردن افکار عمومي به سمت رحمت و انسانيت است
در رویداد توانمندسازی مدیران کانون‌های مساجد اهل سنت عنوان شد:

مسجد مرکز بسیج کردن افکار عمومی به سمت رحمت و انسانیت است

خالد القدومي نماينده جنبش حماسه در ايران با تأکيد بر اينکه امروز زمان تحقق وحدت در عمل است گفت: صهيونيست‌ها در جنگ غزه ۶۱۱ مسجد را تخريب کردند.
شناسه خبر : 64381 تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ، خالد القدومی نماینده جنبش حماسه در ایران در جمع مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اهل سنت با بیان اینکه صهیونیست‌ها در جنگ غزه ۶۱۱ مسجد را تخریب کردند افزود : مسجد مثل کنیسه و کلیسا نیست، ما مسجد را پایگاه فرهنگی، نظامی، سیاسی و مردمی می دانیم، مسجد مرکز بسیج کردن افکار عمومی به سمت رحمت و انسانیت است.

در ادامه خالد القدومی ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت گفت: رحمت، پیام اسلام است، اکنون که در غزه شاهد جنایت توسط رژیم کودک‌کُش صهیونیست در قرن ۲۱ میلادی جلو دوربین و جهانیان منافق هستیم که به جای مجازات این مجرمین سراغ تشویقش هستند و بنیامین نتانیاهو را مهمان ویژه کنگره آمریکا شد و بعد هنیه را ترور کردند، آن وقت بلینکن می‌گوید ما به دنبال صلح هستیم!

وی افزود: جناب بلینکن کجا پیام آور صلح هستید که بسیاری از مساجد از بین رفت. ۶۱۱ مسجد تخریب کلی شدند و مسجد عمری و مسجد سید هاشم از مساجد قدیمی که در یونسکو ثبت شده اند، تخریب شدند.

نماینده جنبش حماسه در ایران گفت: پیامبر(ص) در اولین اقدام به مدینه مسجد ساخت، مسجد مثل کنیسه و کلیسا نیست، ما مسجد را پایگاه فرهنگی، نظامی، سیاسی و مردمی می دانیم، مسجد مرکز بسیج کردن افکار عمومی به سمت رحمت و انسانیت است، مسجد جایگاه پیشرفت در فرهنگ و جامعه اسلامی است. مبلغان بسیاری در طوفان الاقصی توسط صهیونیست‌ها شهید شدند، غزه دو میلیون و ۴۰۰ هزار جمعیت دارد که در این میان هزاران حافظ قرآن داریم، مسجد جایگاه صلح است اما حتی دشمن صهیونیستی به مسجدالاقصی حمله کردند که نخستین قبله جهان اسلام است.

باید وحدت را عملی کرد

وی گفت: امروز وحدت را باید عملی کرد، برنامه عملی یعنی چه از اهل سنت و چه شیعیان باید همه با هم جلو یک ایده انسانی باشند، ما دنبال عدالت هستیم که ربطی به دین و مذهب ندارد، بچه های آمریکایی، بریتانیایی که غیر عرب و غیرمسلمان هستند اما برای فلسطین تظاهرات می‌کنند و علیه رژیم اسرائیل شعار می‌دهند.

القدومی تصریح کرد: وحدت در گام دینی و انسانی است، به طور عملی نباید امروز در طوفان الاقصی جایگاه بی تفاوت داشته باشیم ، نباید جایگاه وسط داشته باشیم، لذا مساله وحدت امروز اهمیت دارد، مساله کنونی فلسطین در جنبش مقاومت قابل توجه است، مجاهدین ما الگوی سواد و ایمان و اعتقاد و الگوی مومنانه و پیشرفت هستند، امروز روایت فلسطین علیه روایت صهیونیست‌ها برنده شده است، اینجا فقط نقش مقاومت که راکت شلیک می‌کند مطرح نیست، به قول مقام معظم رهبری جهاد تببین، ما هم نیاز به این جهاد تبیین داریم، امروز وضع مقاومت بسیار خوب است و سه ژنرال بزرگ اسرائیلی استعفا دادند.

وی افزود : اسماعیل هنیه گاهی قطر، ایران، ترکیه و گاهی سایر پایتخت‌های کشورهای اسلامی مهمان ویژه بود اما اسرائیل امروز شرایط دیپلماسی متزلزل دارد و مورد قبول در سطح جهانی نیست.

القدومی در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از یاسین خسروی که در جایگاه جهانی پاراالمپیک پاریس یاد فلسطین و غزه را زنده کرد، او را فلسطینی خواند. و از این قهرمان رکوردشکن پارالمپیک مردم کرمانشاه که مدال خود را تقدیم شهید هنیه کرد تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است در این رویداد با حضور حجت الاسلام خداداده، ماموستا مختار فرجی، شیخ محمدزمان زمانی، واحد بخش شنبه زهی، از «خالد القدومی»، نماینده جنبش حماس در ایران تقدیر به عمل آمد، این تقدیر در حالی صورت پذیرفت که کلیه حاضران در این مراسم به احترام شهید اسماعیل هنیه برای دقایقی ایستادند.

کلمات کلیدی: هفته وحدت