باید پیامبر(ص) را بشناسیم و به دنیا بشناسانیم
بايد پيامبر(ص) را بشناسيم و به دنيا بشناسانيم
رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه در جمع مدیران کانون های مساجد اهل سنت عنوان کرد:

باید پیامبر(ص) را بشناسیم و به دنیا بشناسانیم

حجت‌الاسلام خاموشي با توصيه به فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اهل سنت، گفت: بايد پيامبر(ص) را بشناسيم و فعل و رفتار و کردار او را الگو براي خودمان قرار دهيم. امروز دنيا، دنياي تبادل نور و وجود منور پيامبر(ص) امروز در صدر است و ما بايد از اين نور بهره مند شويم.
شناسه خبر : 64378 تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور در رویداد توانمندسازی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد اهل سنت با قرائت آیاتی از سوره احزاب، گفت: خداوند در این سوره به ملائکه و پیامبر (ص) درود می فرستد و ملائکه تسبیح گوی او هستند. وجود پیامبر (ص) نور است و خداوند دائم به او فیض می رساند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: اگر ما می خواهیم کسب فیض از پیامبر (ص) داشته باشیم، دائما باید این عبارت انا الله ملائکه یصلون علی النبی یا ایها الذین آمنوا و سلموا تسلیما را بخوانیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند پیامبر (ص) و اهل بیتش را از پلیدی دور کرده است، گفت: پیامبر(ص) از جایگاه عصمت برخوردار است و خداوند در قرآن کریم یادآور شده است که این عصمت را من به پیامبر(ص) عطا کرده ام.

حجت الاسلام خاموشی با اشاره به ویژگی های اخلاقی پیامبر (ص) گفت: پیامبر(ص) برای رساندن فیض الهی به عالم خلقت شده است و اگر ما می خواهیم از او کسب فیض داشته باشیم باید از او تبعیت کنیم و ایشان را به عنوان اسوه و الگو قرار دهیم. رضایت پیامبر (ص) رضایت خدا است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شکل گرفت تا طاغوت را از بین ببرد، تأکید کرد: بعد از طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی نیز شاهد تجاوز طاغوت دیگری در ایران بودیم، اما ایران اسلامی محوری در جهان شکل داد تا به دنیا ثابت کند ظلم پایدار نیست.

وی با توصیه به فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد اهل سنت گفت: باید نبی را بشناسیم و فعل و رفتار و کردار او را الگو برای خودمان قرار دهیم. امروز دنیا، دنیای تبادل نور است و وجود منور پیامبر (ص) امروز در صدر است و ما باید از این نور بهره مند شویم. تقاضای بهشتیان این بود که پروردگارا همواره نور ما را برقرار کن.

وی در ادامه با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: امروز کودک پنج ساله غزه شهادتین خود را می گوید و به همین دلیل است که طاغوت و نظام استکبار با وجود جنایت های که بر سر زنان و کودکان غزه می آورد، تاب استقامت و صبر آنها را ندارد.

رئیس سازمان اوقاف با اشاره به اینکه خداوند انا فتحنا لک فتحا قریبا را وعده داده است، تصریح کرد: زمانی طاغوت در ایران بود اما در حال حاضر رژیم صهیونیستی و آمریکا از واژه تهران خواب ندارند چرا که پرچم ایران با عزت بلند است و مقام معظم رهبری فرمودند دوره بزن دررو گذشته است. دشمنان زمانی به دنبال ایجاد فتنه در کشور ما بودند اما امروز خودشان درگیر فتنه شده اند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: امت های اسلامی اگر با هم متحد بودند در حال حاضر رژیم صهیونیستی وجود نداشت. وحدت مسلمانان عامل مهم نابودی این رژیم جنایتکار است.

وی بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: امروز رسالت ما برافراشته نگاه داشتن پرچم انقلاب است. امت اسلامی باید الگویی برای تمام دنیا شود و بنا به فرموده پیامبر (ص) ملت اسلام باید اسوه باشد و به مظلومان عالم کمک کند.

بنا بر این گزارش، در ادامه این مراسم از دو فرزند شهید مولوی عبدالواحد ریگی، امام جمعه اهل سنت مسجد جامع امام حسین (ع) شهرستان خاش سیستان و بلوچستان تقدیر به عمل آمد.

کلمات کلیدی: هفته وحدت