اوقات فراغت در کانون روستایی زینبیه(س) صومعه سرا
اوقات فراغت در کانون روستايي زينبيه(س) صومعه سرا

اوقات فراغت در کانون روستایی زینبیه(س) صومعه سرا

مدير کانون زينبيه(س) خشکرودبار از اجراي طرح ملي "مسجد کانون نشاط " در مسجد وليعصر(عج) صومعه سرا خبرداد.
شناسه خبر : 64370 تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، سودابه وحدانی، مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه (س) روستای خشکرودبار با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در قالب طرح ملی " مسجد کانون نشاط" در مسجد ولیعصر(عج) اظهارکرد: کلاس‌های تابستانی این کانون با استقبال خوب کودکان روستا از اول تیر آغاز شد. 

 

وی با بیان اینکه 50 نفر از کودکان و نوجوانان روستا در 12 کلاس‌ تابستانی شرکت کردند افزود: قصه‌های قرآنی در کلاس داستان‌های قرآنی برای کودکان روایت شد تا با زندگی پیامبران و ائمه اطهار(ع) آشنا شوند.

 

 

وحدانی با بیان اینکه کلاس کتابخوانی در راستای ارتقا دانش و آگاهی اعضای کانون برگزار شد اظهارکرد: هر جلسه یک کتاب معرفی شده و اعضا به جمع‌خوانی می‌پرداختند و آن را تحلیل می‌کردند.

 

وی با اشاره به کلاس‌های هنری اذعان داشت: کلاس شمع‌سازی و کاردستی در راستای ارتقای توانمندی کودکان و خلاقیت آنان برگزار شد.

 

 

وحدانی تصریح کرد: کلاس‌های صحیفه خوانی، قرآن و احکام ، نقاشی، مشاوره خانواده، مشاوره پوست و مو، دارت و فوتسال از دیگر کلاس‌های تابستانی کانون زینبیه(س) روستای خشکرودبار صومعه سرا بود.