سه میم؛ طرح تابستان کانون فاطمیه که تا قاب تحسین ملی پیش رفت
سه ميم؛ طرح تابستان کانون فاطميه که تا قاب تحسين ملي پيش رفت
در بجنورد؛

سه میم؛ طرح تابستان کانون فاطمیه که تا قاب تحسین ملی پیش رفت

فعاليت هاي اوقات فراغت تابستاني کانون فاطميه مسجد سيد الشهدا(ع) بجنورد، در قالب طرح "سه ميم" توانست علاوه بر آموزش ارزش هاي مسجد محور به کودکان و نوجوانان و ترسيم تابستاني مسجدي، گوي سبقت را از مساجد مطرح کشور بربايد و در اين باره به عنوان مسجد برتر تقدير شود.
شناسه خبر : 64333 تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۴:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، کانون فرهنگی هنری فاطمیه مسجد سید الشهدا(ع)، یکی از مساجد فعال فرهنگی در شهر بجنورد است که با همیاری اهالی مسجد، فضایی آموزشی و جذاب برای کودکان و نوجوانان در فصل تابستان فراهم آورد و گام های تربیت محور را در ایام فراغت دانش آموزان شکل داد.

 

آموزش روانخوانی و روخوانی قرآن، حفظ و صوت و لحن، آموزش مداحی آموزش فعالیت های هنری و ورزشی و حضور گروهی نوجوانان، آزمون حفظ قرآن کریم ویژه دختران، مجری گری و فن بیان آموزش نقاشی روی شیشه ویترای از جمله کلاس های برگزار شده این کانون مسجد می توان نام برد.

 

نوجوانان به صورت زمانبندی شده و گروهی در بخش دختران و پسران در این آموزش ها و کلاس ها حضور پیدا کردند و از آموزش های اساتیدی همچون حجت الاسلام محمدی، معروف به شیخ ربنای خراسان شمالی، حجت الاسلام رنجبر، از اساتید کار تربیتی و آموزش به  کودکان و نوجوانان، محمدرضا ایزی از مداحان و ذاکری برجسته اهل بیت(ع) و طیبه خاکشور و ... بهره بردند.

 

بازی های دسته جمعی و فعالیت های ورزشی در مسجد، و آموزش کار گروهی و فرهنگی نیز در قالب طرح سه میم اجرا شد، به طوری که این حرکت های ارزشمند و مسجدی،  به تقدیر از مسجد سید الشهدا به عنوان «مسجد برتر» در دومین آیین ملی تکریم فعالان مساجد کشور که با عنوان آیین ملی "مثل ابراهیم" 31 مردادماه، همزمان با روز جهانی مسجد  به اجرا در آمد،  منجر شد.

 

اختتامیه این طرح عصر 25 شهریور ماه و به مناسبت  هفته وحدت در محل مسجد و حسینیه  سید الشهدا(ع) بجنورد و با حضور خانواده ها برگزار شد.

 

پایان/