رویداد توانمندسازی مدیران کانون‌های مساجد اهل سنت کشور
رويداد توانمندسازي مديران کانون‌هاي مساجد اهل سنت کشور
معاون ساماندهی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور خبر داد:

رویداد توانمندسازی مدیران کانون‌های مساجد اهل سنت کشور

محمد تقي محمديان از برگزاري رويداد توانمندسازي مديران کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اهل‌سنت کشور و تقدير از برخي افتخارآفرينان اهل‌سنت ايران همزمان با هفته وحدت خبر داد.
شناسه خبر : 64330 تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

به‌ گزارش روابط‌عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، محمدتقی محمدیان، معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد از برگزاری «رویداد توانمندسازی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اهل‌سنت کشور» همزمان با «هفته وحدت» در روز چهارشنبه 28 شهریورماه سال جاری خبر داد.

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور درباره این رویداد توضیح داد: ظرفیت ویژه‌ای در حوزه فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اهل‌سنت کشور وجود دارد که باتوجه به شرایط اجتماعی و فرهنگی هر منطقه، برنامه‌ریزی مشخصی برای آن‌ها وجود دارد.

وی افزود: تعداد کانون‌های فرهنگی هنری فعال در مساجد اهل‌سنت کشور به 2هزار و 148 کانون می‌رسد که این ظرفیت، ضرورت هم‌افزایی و برنامه‌ریزی متمرکز برای فعالیت بیشتر آن‌ها را افزایش می‌دهد.

محمدیان در توضیح بیشتر این رویداد، بیان کرد: تقویت فعالیت‌های تشکیلاتی بین کانون‌های مساجد اهل‌سنت و توانمندسازی مدیران و ارکان آن از اهداف اصلی برگزاری این رویداد هستند که در این راستا از برخی مدیران ممتاز کانون‌ها در مساجد اهل‌سنت تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

وی اضافه کرد: البته تقدیر از برخی چهره‌های افتخارآفرین اهل‌سنت مانند یاسین خسروی که موفق به کسب مدال طلا در مسابقات پارالمپیک پاریس شدند نیز در دستورکار این رویداد قرار دارد.

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد درباره برنامه‌های دیگر این رویداد، عنوان کرد: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید عبدالواحد ریگی، امام جمعه وقت اهل‌سنت مسجد جامع امام‌حسین شهرستان خاش و شهید اسماعیل هنیه از دیگر بخش‌های برنامه‌ریزی‌شده برای این رویداد است.

محمدیان در رابطه با برخی میهمانان این رویداد گفت: در این همایش اشخاصی چون دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و آیت‌الله پورذهبی، رئیس شورای راهبری اهل سنت کانون‌های مساجد و نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان نیز حضور خواهند داشت.