خدمات رایگان ستاد کانون‌های مساجد برای کمیته امداد
خدمات رايگان ستاد کانون‌هاي مساجد براي کميته امداد
رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خبرداد:

خدمات رایگان ستاد کانون‌های مساجد برای کمیته امداد

حجت الاسلام و المسلمين خداداده گفت: با توافقي که با کميته امداد امام خميني(ه) داشتيم، همه فرزندان تحت پوشش کميته امداد از همه فعاليت‌هاي آموزشي، تربيتي، فرهنگي و قرآني ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور به صورت رايگان استفاده کرده و در کنار ديگر بچه هاي مسجدي از برنامه هاي فرهنگي و هنري بهره خواهند برد.
شناسه خبر : 64303 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ، حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده رئیس ستاد کانون های مساجد کشور در حاشیه اختتامیه مسابقات قرآنی کمیته امداد در مشهد مقدس اظهار کرد: مجموعه های مختلفی در کشور اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی می‌کنند از جمله نیروهای مسلح، آموزش و پرورش، ستاد کانون های مساجد و اوقاف که این ها جزء مسابقات پر مخاطب کشورند و یکی از آن مسابقات پرمخاطب کشوری نیز همین مسابقه و جشنواره باران وحی کمیته امداد است که با مشارکت ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد برگزار می‌شود.

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به همکاری‌های مشترک کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با کمیته امداد افزود: طبق توافقی که با کمیته امداد داشتیم، قرار هست تا همه فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی و قرآنی مورد نیازی را که عزیزان کودک، نوجوان و جوان تحت پوشش از کمیته امداد دریافت می‌کنند، ذیل یک اتفاق و تلاش مشترک در کانون های فرهنگی هنری مساجد شکل بگیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس همه فرزندانی که تحت پوشش کمیته امداد هستند، بعد از این همه‌ خدمات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور را به صورت رایگان دریافت می‌کنند و در کنار دیگر اعضای کانون ها و بچه های مسجدی از مطالب و برنامه های فرهنگی و هنری استفاده می‌کنند.

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اهمیت و لزوم ترویج معارف قرآنی در جامعه تصریح کرد: امیدواریم رونق فعالیت های قرآنی در همه بخش ها، سنین و موقعیت ها روز به روز بیشتر شده و ترویج معارف اهل بیت(ع) و به ویژه کلام وحی یه یک حرکت قرآنی فراگیر در کشور تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین خداداده همچنین به فعالیت‌های قرآنی در خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: مشهد و استان خراسان رضوی در حوزه‌های قرآنی همیشه نسبت به سایر نقاط کشور درخشان تر بوده است و پایگاه های قرآنی بسیار خوبی هم در این شهر داریم که همواره از جایگاه ممتازی برخوردار بوده و هستند.

وی همچنین پیرامون فعالیت‌های قرآنی مساجد نیز عنوان کرد: در خصوص برگزاری مسابقات قرآنی در مساجد، اداره مسابقات قرآن که مرکز دارالقرآن اوقاف مستقر است متولی امر بوده و از طریق این مرکز، مساجد مسائل مرتبط با قرآن و مسابقات را دنبال می‌کنند.