نشست امام جمعه جدید شهر قاضی با اهالی مسجد و فعالان کانون های مساجد
نشست امام جمعه جديد شهر قاضي با اهالي مسجد و فعالان کانون هاي مساجد

نشست امام جمعه جدید شهر قاضی با اهالی مسجد و فعالان کانون های مساجد

تني چند از اهالي مسجد شهرستان تازه تاسيس سملقان با همراهي ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي به ديدار امام جمعه جديد بخش سملقان رفتند در خصوص اهميت نقش کانون ها نشستي صميمانه برگزار شد.
شناسه خبر : 64257 تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛  برخی از فعالان مسجدی شهرستان سملقان همراه تعدادی از کارشناسان حوزه فرهنگی و نیز ساماندهی در دفتر حجت الاسلام «جواد شادهدی»، امام جمعه جدید بخش سملقان در شهر قاضی حاضر شدند و ضمن تبریک به وی، در خصوص اهمیت نقش  کانون ها در تبیین جایگاه محوری مساجد گفتگو کردند.

 

حجت الاسلام شاهدی که خود پیش از این مدیریت کانون  فرهنگی هنری مسجد امام علی (ع) شهر آشخانه را بر عهده داشته، با تأکید بر ارزش های فعالیت یک کانون فرهنگی هنری در مسجد،  بر تقویت برنامه های کانون ها تأکید کرد.

 

 

در این نشست که فعالان مسجد امام رضا (ع) شهرآباد کرد از جمله حجت الاسلام اسماعیل نژاد، امام جماعت این مسجد، نیز حضور داشتند در خصوص تعیین مدیر کانون انصارالمهدی(عج) مسجد فوق  نیز گفتگو و مشورت شد.

 

این سفر با بازدید از اقدامات طرح «مسجد، کانون نشاط » و برنامه های اوقات فراغت تابستانی برخی کانون های این منطقه نیز همراه بود.

 

پایان/