سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد کرمانشاه منصوب شد
سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کرمانشاه منصوب شد
حکم انتصاب:

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد کرمانشاه منصوب شد

حجت الاسلام قديريان به عنوان سرپرست جديد ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمانشاه منصوب شد.
شناسه خبر : 64246 تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ، با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی قدیریان به عنوان سرپرست جدید ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه منصوب گردید.

در  این حکم آمده است؛

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی قدیریان

با عنایت به استعفای جناب آقای جواد جلالی از سمت مدیریت ستاد استان و به منظور تداوم و هماهنگی در امور مربوط به ستاد، جنابعالی را به عنوان سرپرست موقت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه منصوب می نمایم.

در این سمت خطیر، مسئولیت تمشیت کامل امور جاری ستاد استان و نظارت بر کلیه فعالیت ها و برنامه های مربوطه به عهده جنابعالی خواهد بود. انتظار می رود با بهره گیری از توانمندی ها و تجربیات مدیریتی خود، هماهنگی و نظارت موثر بر عملکرد واحدهای تحت پوشش را به انجام رسانده و کلیه اقدامات لازم را به نحو احسن پیش ببرید.

امید است که با همت و کوشش جنابعالی، مسیر پیشرفت و تحقق اهداف سازمانی به شایستگی ادامه یابد. توفیقات روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

شایان ذکر است مدیریت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران و سرپرستی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ورامين از جمله سوابق مدیریتی حجت الاسلام قدیریان می باشد.

 

کلمات کلیدی: انتصاب