برگزاری دوره آموزش مجازی «در مسیر»
برگزاري دوره آموزش مجازي «در مسير»
معاون فرهنگی‌هنری ستاد کانون‌های مساجدکشور خبر داد:

برگزاری دوره آموزش مجازی «در مسیر»

مهدي مقدم با بيان اينکه اين دوره ويژه مربيان و فعالان تربيتي و با تمرکز بر تربيت نوجوان پيشران مي باشد يکي از اهدف اجراي اين دوره را ارتقاء مهارت‌هاي کاربردي مربيگري برشمرد.
شناسه خبر : 64157 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۳:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ، مهدی مقدم معاون فرهنگی هنری ستاد از برگزاری دوره آموزش مجازی ویژه مربیان تربیتی کانون‌های مساجد کشور، با حضور استادان برجسته حوزه تربیت در بستر سامانه آموزش الكترونيك ستاد خبر داد.

 معاون فرهنگی هنری ستاد با بیان اینکه این رویداد ویژه مدیران، مربیان و فعالان تربیتی منتخب کشور برگزار می‌شود تصریح کرد: هدف از اجرای این دوره ارتقاء مهارت‌های کاربردی مربیگری با انجام آموزش‌های تخصصی می باشد.

مهدی مقدم افزود: محتواهای آموزشی این دوره با تمرکز بر تربیت نوجوان پیشران تولید شده است و از اساتید برجسته این دوره می توان حجت الاسلام دکتر محمد رحمانی (مدیر اندیشکده مرآت)، استاد حجت الاسلام وافی ( مسئول سابق کارگروه تربیت بنیاد خاتم الاوصیا) و آقای هانی ایرانمش (عضو شورای عالی جهاد ) را نام برد.

وی ادامه داد: این دوره از نیمه دوم شهریور آغاز و تا پایان مهر ماه ادامه می یابد و با توجه به سطح ويژه دوره و كاربردي بودن آن، در گام اول سهميه محدودي براي هر استان در نظر گرفته شده و مربیانی که می خواهند در این دوره شرکت نمایند می بایست از طریق ارتباط با ستادهای استانی نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره اقدام نمایند.

مهدی مقدم از جمله شرایط مورد نیاز جهت شرکت در دوره را همکاری و ارتباط مستمر مربیان با كانون و برخورداری از مهارت‌هاي اوليه و مطالعات تربيتي بیان کرد.