بازدید مدیر ستاد کانون‌های مساجد قم از کانون های روستایی
بازديد مدير ستاد کانون‌هاي مساجد قم از کانون هاي روستايي

بازدید مدیر ستاد کانون‌های مساجد قم از کانون های روستایی

حجت الاسلام والمسلمين حيدري با حضور در سه کانون فرهنگي هنري مساجد روستايي شهرستان کهک، از روند برگزاري طرح اوقات فراغت در اين کانون‌ ها بازديد کرد.
شناسه خبر : 64156 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا حیدری» با حضور در سه کانون فرهنگی هنری مساجد روستايي شهرستان کهک، از روند برگزاري طرح اوقات فراغت در این کانون‌ ها بازدید کرد.

در این بازدید، حجت الاسلام والمسلمين حيدري با حضور در روستای کرمجگان ضمن گفتگو با ابوطالب ابراهیمی، مدیر کانون فرهنگی هنری یادگار امام، از فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی این کانون در سطح روستا مطلع شد.

همچنین مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با حضور در روستای ونارچ شهرستان کهک، از کانون فرهنگی هنری محبان ابوالفضل(ع) بازدید کرد و با خانم نرجس حمزه ای مدیر کانون و جمعی از فعالان فرهنگی روستا گفتگو کرد. مدیر و کادر این کانون با استقبال از مدیر ستاد خواستار حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری در اجرای برنامه های فرهنگی هنری در روستا شدند.

کانون فرهنگی هنری وصال نور مسجد جامع روستای قبادبزن از توابع بخش کهک دیگر کانونی بود که مورد بازدید قرار گرفت. حجت الاسلام و المسلمین حیدری با حضور در کانون و بازدید از فعالیت های فرهنگی این مجموعه، با مه زاد نجفي مدیر این کانون گفتگو کرد.