فراخوان جذب نیروی فعال در تیم رسانه‌ای مجموعه‌ی دخترانه ریحانه‌های بهشتی سمنان
فراخوان جذب نيروي فعال در تيم رسانه‌اي مجموعه‌ي دخترانه ريحانه‌هاي بهشتي سمنان
مدیر کانون فرهنگی هنری ریحانه های بهشتی:

فراخوان جذب نیروی فعال در تیم رسانه‌ای مجموعه‌ی دخترانه ریحانه‌های بهشتی سمنان

برم، از جذب نيروي فعال در تيم رسانه‌اي مجموعه‌ي دخترانه ريحانه‌هاي بهشتي سمنان خبرداد.
شناسه خبر : 64139 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ نرگس برم؛ با اشاره به مساجد با حضور توانمند و موثر خودشان می توانند در فضای مجازی موثر عمل کنند، گفت: فضای مجازی، برای انجام دادن فعالیت های فرهنگی، فضایی مستعد و کاراست.

مدیر کانون ویژه خواهران ریحانه های بهشتی وابسته به کانون فرهنگی هنری بسوی ظهور مسجد جوادالائمه(ع) سمنان، با بیان اینکه کارکرد کانون‌های مساجد در فضای مجازی می‌تواند کارکردهای ارتباطی، آموزشی، فرهنگ‌سازی و یا نقش‌آفرینی در پدیده‌های اجتماعی باشد افزود: ما باید در فضای مجازی وارد شده و تأثیرگذار باشیم و بتوانیم پیام خود را از این طریق منتقل کنیم و این ظرفیت بسیار مهمی است که اگر صحیح استفاده کنیم فرصت است.

وی در ادمه با اشاره به انتشار فراخوان جذب نیروی فعال در تیم رسانه‌ ای مجموعه‌ی دخترانه ریحانه‌های بهشتی سمنان اظهارداشت:  این کانون فرهنگی هنری از بین دختران علاقه‌مند به فعالیت‌ در فضای مجازی  در حوزه های تدوین(ویدئو، تصویر، پادکست)،گویندگی،نویسندگی،عکاسی،خبرنویسی وتهیه گزارش نیرو جذب می کند.

برم تصریح کرد: علاقمندان جهت همکاری و کسب اطلاعات بیشتر به آیدی زیر در پیام‌رسان ایتا  به آدرس @M_Alipour8 مراجعه کنند.

مدیر کانون ویژه خواهران ریحانه های بهشتی وابسته به کانون فرهنگی هنری بسوی ظهور مسجد جوادالائمه(ع) با تشریح برنامه های اوقات فراغت کانون گفت: روانخوانی وتجوید وحفظ جزء ۳۰ قرآن، کارگاه سبک زندگی اسلامی، آموزش خیاطی، نقاشی، سرود وتئاتر، تصویر برداری، تدوین، ریاضی  و زبان از کلاس های تابستانی کانون ریحانه های بهشتی می باشد.

برم با اشاره به اینکه ایام تابستان بهترین فرصت برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است، اظهارداشت: برقراری ارتباط خوب با نسل جوان  محور برنامه‌های طرح اوقات فراغت کانون ریحانه های بهشتی است.

وی، تبیین و ترویج فرهنگ کار و تلاش و کسب روزی حلال و مضرات ورود جوانان به شغل‌های کاذب و همچنین کسب علم و دانش و تربیت نیروهای جهادی و ارائه خدمت به محرومان را رویکرد برنامه‌های طرح اوقات فراغت کانون‌ها دانست وافزود: ولویت دادن کیفیت بر کمیت مهمترین اصل است و نسل امروز به دنبال جذابیت و کیفیت است.